luucylouise

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av LuucyLouise - 17 oktober 2009 21:38


Godkväll people :)


Förutom att min hals dödar mig så e febern nere

för tillfället och huvudverken har lagt sig, Alvedon <3


Jag skrev innan att jag skulle fotta Jesus, och det fick bli pappa som blev

Jesus denna gången hehe. Detta är alltså en skoluppgift och inget jag

själv kommit på haha! Bilden blev helt okej, och för övrigt så går arbetet

frammåt. Jag ska inte skriva mer om mitt tråkiga tema-arbete så över

till något lite roligare :)  Visste du att... 






Kalle Anka var förbjuden i Finland för att han inte hade byxor på sig?

Eskimåer använder kylskåp för att hindra att maten fryser? 

En kackerlacka kan leva i nio dagar utan huvud, innan den svälter ihjäl? 

Varmt vatten fryser snabbare än kallt vatten?

Man tillbringar 6 månader av sitt liv på toaletten?

Den ende staden i världen där invånarna bara pratar svenska ligger i Finland?


Nej, nu ska jag sova! :) Godnatt

 

Pussokram

LuucyLouise

 



Av LuucyLouise - 17 oktober 2009 15:49


Hejsan!


Har spanat runt lite på olika hemsidor och har

hittat några saker som jag verkligen är sugen på att

köpa! Får väll bege mig ut på en runda när  jag e frisk, hihi.


  

Gina Tricot

 

 

  

H&M

 

 

  

Din SKo

 

Pussokram

LuucyLouise

 

Av LuucyLouise - 17 oktober 2009 12:58



Hittade detta klippet på youtube och var bara

tvungen att lägga in det här, så sjukt gulligt!




Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 17 oktober 2009 12:00

 

Hejsan!


Inatt drömde jag en dröm som jag drömt säkert

20 gånger innan, skitskumt. Det som är lite skumt

är att drömmen utspelar sig på en plats som inte

finns och ändå ser det likadant ut varenda gång.

Aja nog om det haha.


Idag ska jag fotta Jesus (japp det är sant) fast det är Amelies pojkvän Marcus

som ska ställa upp på bild eller pappa, får se vem som blir bäst. Annars ska

jag väll krya på mig idag hade jag tänkt, kanske plugga för vi har ett arbete

som ska in nästa vecka som inte alls är färdigt. Nu ska jag äta frukost!


Pussokram

LuucyLouise


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards