luucylouise

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av LuucyLouise - 20 oktober 2009 22:38


Nu är det dags för mig att sova, inte för att jag e trött

egentligen, men det är lika bra haha. Ska åka in till skolan

vid 9 så det är ju i alla fall en och en halv timmes sovmorgon,

det gillar vi! Bilder från min fotorunda kommer imorgon,

så håll utkik Flört Sov så gott !


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 20 oktober 2009 16:55


Tjosan!


Eftersom jag har suttit inne här hela dagen så var jag

tvungen att gå ut en runda, så jag i alla fall får lite

friskluft idag! Tog med mig kameran så jag lägger in

lite bilder senare som jag tog :)


  

Såhär osminkad och ofixad såg jag ut i alla fall haha!


Pussokram

LuucyLouise





Av LuucyLouise - 20 oktober 2009 15:13



Hejsan hoppsan!


Här kommer lite bilder som jag fotograferade

för ett tag sedan i en hamn och påväg hem.. enjoy :)

 

  


  


  


Pussokram

LuucyLouise



Av LuucyLouise - 20 oktober 2009 12:52


De flesta har nog sett detta klippet, men det är så sjukt kul haha!



Denna är nästan roligare haha! :



Så jäkla klockrent haha!


Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 20 oktober 2009 09:32



Hejsan!


Hemma idag ju, fast har inte kunnat sova så bra så

gick upp redan vid halv 9 och nu är det inte lönt att

gå och lägga sig igen. Jag hade en skum dröm inatt

haha! Jag drömde att jag sökte till Idol 2010, och så

gick jag vidare från den första juryn till den riktiga

och blev överglad haha! Jag kommer ihåg att jag

fick ett mail där det stod att jag skulle gå vidare,

happy happy happy. Nu var ju dock detta bara en

dröm, men jag sjöng i alla fall denna låten:


(Emma och Jag för ett tag sen: )



Nu ska jag... plugga typ :( Men en glad nyhet är att jag och Emma har ett

musikprojekt på gång, vi får hoppas att det blir lyckat, men det blir det

säkert Skrattande Om det blir bra kommer det kanske upp klipp här på bloggen ;)


Pussokram

LuucyLouise


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards