luucylouise

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av LuucyLouise - 21 oktober 2009 22:57


Nu ska jag sooova, tiden bara rusade iväg så det är väll dags nu haha.


Min mobil är död och jag kan inte hitta laddaren

så ni vet varför jag inte svarar på sms och så...


  


Sov gott!


Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 21 oktober 2009 20:59


Tjabba Tjena.


Det blev ingen skohandling idag för när pappa väl kom hem

så pallade ingen av oss att handla skor så vi sket i det.

Istället åkte han, syster, Marcus (hennes pojkvän) och

Marcus hund till ett ställe och promenerade och fotograferade.

Jag orkade inte hänga med eftersom jag har en del att göra

med temat, plus att jag har en smula panik över mina bilder...


Imorgon har jag bara en lektion och sovmorgon, inte fel alls  så att säga hehe.

På fredag e jag typ ledig, ska bara lämna in arbetet och sedan e det LOOOV!

Inte den dag för tidigt haha. På söndag tänkte jag släpa iväg mig till gymmet

eftersom jag ska börja gymma 3 gånger i veckan, men mer om det då :)


Ha en fortsatt trevlig kväll people!


Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 21 oktober 2009 15:53




  


Varför går tiden alltid så fruktansvärt långsamt när man väntar på något?



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 21 oktober 2009 13:58


Hejsan.


Nu är jag hemma från skolan där vi skulle skriva ut bilder

till vårt tema, och som jag skrev innan så var ju detta enda

dagen det gick. Vet ni vad som händer då? Jo, personerna

innan mig tog för lång tid på sig tyckte den andra fotoläraren,

så jag hann inte skriva ut alla mina bilder utan både han och

eleverna blev sura på mig för att jag (!?) tog för lång tid på mig.

Hann inte ens snabbredigera bilderna så nu fattas jag 2 bilder

och har bara en bild som är okej. Jahapp liksom...


Idag ska jag, pappa och syster köpa skor va tanken,

får väll se om jag hittar några som jag gillar.


  



Pussokram

LuucyLouise




Av LuucyLouise - 21 oktober 2009 10:30



Här kommer lite bilder som jag tog igår, enjoy :)

 

  

 

  


  


  


Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 21 oktober 2009 08:00



Hej på er!


Idag ska jag som sagt in och skriva ut bilder,

ska bli underbart skönt med lov sen, detta har

vatt stressiga och intensiva veckor!


Skriver sen igen, ha det så bra sålänge!


Pussokram

LuucyLouise

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards