luucylouise

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av LuucyLouise - 22 oktober 2009 18:30



... Eller inte haha!


Nudlar, gott gott!


Korv e gott gott med... HAHAHA den bjuder jag på ;)


  

Gryta med vatten! Haha


  

Ser bra ut!


  

Sen stekte vi korven och sen va det klart!


Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 22 oktober 2009 15:32



Har tagit paus från mitt arbete som är till 98% klart,

det fattas bara text på framsidan och under tre bilder.

Jag har helt sjukt nog glömt bort vad temat heter HAHA

så får ringa någon och kolla vad det är vi har hållit på

med nu i 3 veckor hehe.


Jag ska till vårdcentralen och testa mig för fågel var det

bestämt för nu vill alla här hemma ha fågel och jag är det

enda hindret med min allergi. På söndag ska jag hem till

min morfar som har säkert 5-7 fåglar i en gigsntisk bur i

vardagsrummet, så för en gångs skull ska jag inte ta

allergitabletter och sådant, utan jag ska bara sitta nära och

se vad som händer. Om jag inte skriver ett inlägg på

måndag så vet ni varför ;) haha nej men.


Nu ska jag kila iväg igen,


Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 22 oktober 2009 09:00



Godmorgon godmorgon :)


Idag är det en kort dag för min del, sen ska jag

hem och göra det sista på tema-grejset, och jag

lovar att idag eller imorgon är sista gången ni

får läsa om mitt tråkiga tema HAHA.


Vi hörs senare!


Pussokram

LuucyLouise

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards