luucylouise

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av LuucyLouise - 26 oktober 2009 21:28


Hejsan!


Kanske inte alla som förstår min rubrik eftersom

jag än så länge träffat någon som har råkat ut

för samma sak haha. Jag får alltså hicka när

jag skrattar för mycket, skumt jag vet haha!


Är hemma hos min Ellepelle nu <3 och imorgon ska

vi vara duktiga och gymma! Det ni, hehe.


Laddar upp det andra klippet på mig och Emma

imorgon, hoppas ni gillar det haha :)

 

Pussokram

LuucyLouise

 

 



Av LuucyLouise - 26 oktober 2009 17:57


Hej Hopp!

Vill först tacka Emma för en nice dag! <3

Nästa gång får vi dock hoppas att inspelningen

går bättre än vad det gjorde idag, haha. Men

här kommer ett collage på oss när vi står

och sjunger och spelar in :)


  


Jag lägger in ett klipp till när jag och Emma

sjunger ikväll eller imorgon, tills dess, ha det gött ;D


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 26 oktober 2009 15:52


Hejsan!


Tänkte lägga in ett klipp som jag och Emma

spelat in idag! Sen kommer det även in bilder

och sådant kul, hehe.  Enjoy :)




Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 26 oktober 2009 10:58


Hejsan!


Igår var jag ju hos min morfar, och bilder därifrån

kommer sen! Nu ska jag och Emma börja på vårt

musikprojekt hehe, wish us luck!


Pussokram

LuucyLouise

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards