luucylouise

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Vilse i skogen vandrar vi omkring...

Av LuucyLouise - 30 oktober 2009 20:28


Hejsan!


Nu är jag hemma efter en spännande promenad haha.

Jag, pappa, Amelie, Marcus och hans hund Nickie skulle

promenera i en skog med färgprickar som man ska följa,

och så är det olika färger beroende på hur långt man vill

gå. Vi tänkte att vi skulle gå mellanrundan på 2,5km (röd)

men eftersom klockan var ganska mycket och det var riktigt

mörkt så tappade vi bort de röda prickarna ganska snabbt

och började följa blå (1km). Efter det kom vi på röd igen

men sen upptäckte vi att vi gick på gul (5km) och rundan

som skulle ta 20 minuter tog över en timme eftersom vi

sedan kom in på milen. Men tillslut så följde vi pappas

magkänsla och då kom vi äntligen tillbaka till parkeringen haha.


    

  


Nu tittar jag på Idol, alla har faktiskt vatt

bra hittills! Hoppas det fortsätter så ;)


Hörs sen!

 

Pussokram

LuucyLouise

 
 
Melina

Melina

30 oktober 2009 21:11

javisst :D tack så mycket!

http://www.melinaguelli.blogg.se

 
Madde

Madde

30 oktober 2009 21:18

Hittade hit jag också! ;-)

Ja, då har ni fått en ordentlig promenad nu på kvällskvisten.
Tur att ni hittade tillbaka så småningom annars så kanske ni hade vandrat fortfarande. Hehe!

Lycka till med pumpajakten i morgon! ;-)

Ha en fortsatt trevlig mysfredag.

Mvh Madde :-)

http://www.mads.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LuucyLouise - 5 juni 2010 20:43

  Jag har ju som sagt skapat en ny blogg,  och eftersom jag älskar att fotografera så kommer jag bara lägga upp bilder på den så att ni kan kolla och kanske inspireras, vad vet jag.    jag påstår inte att jag är BRA på att fotta, men jag ...

Av LuucyLouise - 4 juni 2010 22:18

  Jag har bestämt mig för att skaffa en ny blogg. Det finns en miljon bloggar som är precis som denna. "Hej, idag ska jag göra detta och detta..." rent bla bla bla som  ingen egentligen bryr sig om.    Så nu har jag startat en annan blo...

Av LuucyLouise - 4 juni 2010 19:17

  Jag är superglad!      Idag fick jag min mycket förtidiga födelsedagspresent från mamma och pappa för att jag ska kunna använda den hela sommaren, yey! vad är det jag har fått? Jo en ny Nikon systemkamera! Så jäkla glad!   Nu hinner...

Av LuucyLouise - 4 juni 2010 10:58


  Tjena.   Idag är det fredag och jag är ledig, inte alls fel! idag är det exakt en vecka tills sommarlovet, sjukt men så jäkla underbart.    Idag ska jag bättra på brännan, mysa i solen  och sen blir det nog shopping.    Jag fund...

Av LuucyLouise - 3 juni 2010 22:15


     Hittade precis 4 stycken riktigt somriga och fina  klänningar från Nelly.com för endast 199:- st!    Me like.  ...

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards