luucylouise

Alla inlägg under oktober 2009

Av LuucyLouise - 26 oktober 2009 10:58


Hejsan!


Igår var jag ju hos min morfar, och bilder därifrån

kommer sen! Nu ska jag och Emma börja på vårt

musikprojekt hehe, wish us luck!


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 25 oktober 2009 12:41


Nu har filmen laddats upp Skrattande Tyvärr så stämmer inte våra

munnar med musiken haha, men det är väll sånt man får ta.


Och sen ger jag Emma en konstig blick i början, och det är

inte meningen haha, så ni alla vet det. Här är den i alla fall:




Pussokram

LuucyLouise 

Av LuucyLouise - 25 oktober 2009 11:11

 

Hejsan Hoppsan!


Idag ska jag som sagt på släktkalas eller vad

man ska kalla det i Helsingborg där min morfar

bor. Vi ska vara där klockan 4 så det är ju

fortfarande ett tag dit, så jag och Amelie

kanske ska till centan och handla skor först.


Filmen på mig och Emma som jag skulle ladda upp

vägrade att komma upp på youtube! Jag gav det två

försök igår, och jag ska ge det ett försök idag med.

Vi får helt enkelt hålla tummarna! :)


Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 24 oktober 2009 23:45


Nu är klockan snart 00.00 och då är det ju idag över,  

men imorgon ska man ställa tillbaka klockan en timme,

så det är egentligen inte klockan 12 förrän klockan 1?

Visst är det snurrigt? haha. Aja nu ska jag sova


Godnatt!

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 24 oktober 2009 21:05


Emma och jag bestämde oss för att ägna denna

lördagskväll åt vacker sång och fin musik *host*

över msn, haha. Jag ska alltså säga ett nummer

och den låten som har det numret i hennes spotify-

lista måste hon sjunga, vad det än är för låt, även

om hon inte alls kan texten (hehe) och sedan är

det min tur, spännande, huh?



Ni kan ju även se låtarna som låttips, hihi :D

 


Emma:

Dirty- Christina Aguilera

Louise:

Cyclone- Baby bash

Emma:

Come on over baby- Christina Aguilera

Louise:

Toxic- Britney spears

Emma:

Don't lie - Black eyed peas

Louise:

No boundaries - Adam Lambert

Emma:

Open arms- Mariah Carey

Louise:

Touch you right now - Basic elements

Emma:

Love don't cost a thing- Jennifer Lopez

Louise:

Right here - Brandy

Emma:

Love is wicked- Brick N Lace

Louise:

When I'm gone - 3 Doors down

Emma:

Good girl gone bad - Rihanna

Louise:

Truly Madly Depply - Cascada

Emma:

I want to know what love is - Mariah Carey

Louise:

Is it true - Yohanna

Emma:

Känn pepp - Timbuktu

Louise:

Kickapoo - Tenacious D

Emma:

Red Daniel - Merriweather

Louise:

Whatever you like - T.I

 

Just nu laddar jag upp en film på youtube där jag och Emma

sjunger Never Never - Brick N Lace, förra klippet var ju

också med dom, men då sjöng vi Love is Wicked.  När det

har laddats upp så lägger jag in det här! Ha en fortsatt bra

kväll people :)

 

Pussokram

LuucyLouise

 

Av LuucyLouise - 24 oktober 2009 20:27


I am getting restless
I am getting testy
And I can't believe he's always out every night and never checks in
Is he cheating? Man I don't know
I am looking around for something else to throw


I'm breaking dishes up in here
All night
I ain't go stop until I see police lights
I'm a fight a man tonight
I'm a fight a man tonight
I'm a fight a man
A man, a man, a ma-a-a-an
A man, a man, a ma-a-a-an


 Rihanna- Breaking dishes


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 24 oktober 2009 16:14


Jag funderar på att skaffa en ny piercing,

har ett i var öra (hade 2 i ena men det växte

igen, typiskt) och en i naveln.


  


Jag funderar på att skaffa något av detta:

Denna är jag mest sugen på, men i så fall en diamant och inte ring!


     

Eller en sån här, fast i så fall diamant och inte ring.



Så impulsiv som jag är så kanske jag gör det nu på lovet haha :D


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 24 oktober 2009 15:45


Skulle egentligen städa, men det går riktigt dåligt haha,

hatar verkligen att städa! Så därför så kikar jag på bloggar

och annat kul istället, hihi.


  

Bara för att bilden är sne :)



Pussokram

LuucyLouise


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards