luucylouise

Alla inlägg under oktober 2009

Av LuucyLouise - 20 oktober 2009 16:55


Tjosan!


Eftersom jag har suttit inne här hela dagen så var jag

tvungen att gå ut en runda, så jag i alla fall får lite

friskluft idag! Tog med mig kameran så jag lägger in

lite bilder senare som jag tog :)


  

Såhär osminkad och ofixad såg jag ut i alla fall haha!


Pussokram

LuucyLouise





Av LuucyLouise - 20 oktober 2009 15:13



Hejsan hoppsan!


Här kommer lite bilder som jag fotograferade

för ett tag sedan i en hamn och påväg hem.. enjoy :)

 

  


  


  


Pussokram

LuucyLouise



Av LuucyLouise - 20 oktober 2009 12:52


De flesta har nog sett detta klippet, men det är så sjukt kul haha!



Denna är nästan roligare haha! :



Så jäkla klockrent haha!


Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 20 oktober 2009 09:32



Hejsan!


Hemma idag ju, fast har inte kunnat sova så bra så

gick upp redan vid halv 9 och nu är det inte lönt att

gå och lägga sig igen. Jag hade en skum dröm inatt

haha! Jag drömde att jag sökte till Idol 2010, och så

gick jag vidare från den första juryn till den riktiga

och blev överglad haha! Jag kommer ihåg att jag

fick ett mail där det stod att jag skulle gå vidare,

happy happy happy. Nu var ju dock detta bara en

dröm, men jag sjöng i alla fall denna låten:


(Emma och Jag för ett tag sen: )



Nu ska jag... plugga typ :( Men en glad nyhet är att jag och Emma har ett

musikprojekt på gång, vi får hoppas att det blir lyckat, men det blir det

säkert Skrattande Om det blir bra kommer det kanske upp klipp här på bloggen ;)


Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 19 oktober 2009 22:17


Godkväll kära ni :) hehe.


Nu är det dags efter många timmars pluggande att sova.

Ska inte till skolan imorgon eftersom jag har feber, så

lika bra att plugga lite imorgon med. Jag tror inte att

ni som inte har termat förstår paniken, för det ska in

på fredag och varken vi eller lärarna vet vad vi ska göra

och allt ändras hela tiden, så ja, man får ju göra det bästa

av det. Nu pratar jag igen om mitt tråkiga tema, lovar

att detta va sista gången, typ ;)

 

Ska försöka visa en bättre bild på håret imorgon,

för allt är fail på den bilden---> hahaha.


Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 19 oktober 2009 19:13


Hejsan!

 

Det jag gjorde igår var att klippa av 35 cm av mitt hår(!!!)

så nu är jag korthårig, första gången på 10 år faktiskt.


Ursäkta den konstiga bilden, men har ingen bättre...

 

Ni ser resultatet här----->


Pussokram

LuucyLouise



Av LuucyLouise - 19 oktober 2009 18:03


Hejsan!


Idag är egentligen min feberfria dag, och eftersom jag hade feber igår

så skulle jag egentligen stannat hemma idag men det gick tyvärr inte.

Idag var deadline för att skriva ut en bild till ett arbete för sedan skulle

alla byta bild. Om jag inte hade skrivit ut så hade jag och någon annan

blivit utan bild, så det var lika bra att åka in :)


Inte nog med det så hade jag feber när jag kom hem,

så det har jag troligtvis fortfarande. tyvärr är detta

den sämsta veckan någonsin att bli sjuk på för vi har

så mycket att göra och på onsdag måste jag till skolan

hur jag än mår och skriva ut bilder, kul.


Innan jag fortsätter jobba på mitt arbete så tänkte jag ladda upp en bild på mig och Elliot <3

  

 

Vad jag gjorde för busigt igår får ni kanske se bild på sen, eller imorgon ;)

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 18 oktober 2009 19:01


Hejsan!

 

Det blev ingen bio idag, ändrade planer i sista sekunden haha.

Jag bestämde mig för att göra en viss sak så jag åkte och gjorde

det! Jag är faktiskt rätt nöjd, nej nu ska jag inte säga mer, ni får

se bild på det imorgon :D


Nej nu ska jag äta, höres senare! Kyss


Pussokram

LuucyLouise




Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards