luucylouise

Alla inlägg den 11 november 2009

Av LuucyLouise - 11 november 2009 13:42


Idag har jag inte köpt något, hihi jag är duktig Skrattande

Det går verkligen frammåt för min del med att

hjälpa jorden hehe. Nej men det e synd att

köttbullar, kycklingsallad, fiskpinnar och sånt

innehåller kött, för annars hade jag lätt kunnat

bli vegiterian haha. Aja jag är ju i alla fall

skol-vegiterian Flört


Mitt huvud dör just nu, det dunkar som värsta punk-konserten

och ni som har upplevt detta vet att det inte är en trevlig

upplevelse, hehe. Ovanpå detta pluggar jag, härligt right? Not. ¨


Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 11 november 2009 09:45


Hej hopp!

 

Jag gjorde precis ett quiz som visar att om alla

hade levt som mig så hade det behövt 4,1 jordklot

för att kunna tillverka tillräckligt med resurser

och naturtillgångar! Man borde kanske bli

vegiterian eller ja, göra något. Jag vet knappt vad

men det är ju bättre än inget. Yoyo håller med mig,

men hon har dock ett krav haha:


Yoyo: "Jag skulle vilja vara vegiterian.....alla dagar utom julafton"


Hahahah det ligger något i det Flört


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 11 november 2009 08:51

 

Hejsan!

 

Sitter och har samhäll nu och vi ska skriva

ett blogginlägg på vår skolblogg om klimat

och nått sånt. Hörs sen :)

 

Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards