luucylouise

Alla inlägg den 12 november 2009

Av LuucyLouise - 12 november 2009 20:40


Hejsan!

 

Här kommer lite snygga kläder och annat, allt från

Bubbleroom.com  och idag hade jag temat "svart"


  


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 12 november 2009 19:58


Hejsan svejsan .


Jag kände att jag borde byta ut presentationsbilden

men det blev inte alls bra haha. Jag har ruffsigt hår,

halva jag är i skugga och jag gör en konstig min, fail.


Jag byter ut den så fort jag hittar en bättre bild!

 

Idag har jag gått själv hemma hela dagen och det

var kul tills klockan 6 ungefär för då börjar man

faktiskt undra var fan alla har tatt vägen haha.

Mamma kom hem först och det var halv 8, resten

är fortfarande borta, skumt. Dom lär ju komma

hem någon gång, hoppas jag haha.


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 12 november 2009 15:30


Hej Hopp.


Jag skulle egentligen lägga in en ny outfit bild,

men jag och Yoyo kom fram till att det var bättre

att låta bli  för jag såg ut som kissie...HAHA.

Därför blir det denna konstiga bilden istället,

och det jag har på mig syns inte ens, underbart hahaha...


  


Så kan det gå Flört


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 12 november 2009 15:03


Hejsan!

 

Dagens enda lektion var inställd så

det blev en väldigt kort dag haha,

och imorgon är vi lediga, wiihu!


Det är väldigt många som tror att jag är helt shopping-galen,

att jag inte gör annat än att shoppa, till och med lärare HAHA.


Msn konversation mellan mig och Yoyo precis:


  


Faaaaaaail  hahahahaha.


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 12 november 2009 08:57


Hejsan!


Idag har jag på mig detta:

(Kass bild men man ser lite i alla fall haha)

  


Röd Kofta - Gina Tricot

Vit Tunika - Cubus

Svarta Jeans - Cubus

Halsband & Armband - H&M


Nu ska jag åka iväg till skolan

trots att jag har sjukt ont i

huvudet, men vi har bara en

lektion så jag ska ta en alvedon

och hoppas på att det går över.


Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards