luucylouise

Alla inlägg den 18 november 2009

Av LuucyLouise - 18 november 2009 17:11



Max: "Att ge pengar till Louise är som att ge en öl till en alkoholist!"




hahahahahaha :)


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 18 november 2009 15:42


Tjosan hejsan!


Har precis gjort en mycket seriös tabell över min shopping,

lika bra att göra det ordentligt haha. Den kommer nog dock

att fyllas på idag, för jag ska kika på Internet på lite kläder

med hade jag tänkt, men inte säkert haha.


   


Ska bli spännande att se hur det blir, haha.

 

Pussokram

LuucyLouise  

Av LuucyLouise - 18 november 2009 13:50


Hejsan!


Från och med idag, den 18 november, ska jag i en månad

skriva upp var enda liten sak jag handlar, allt från en fika

till kläder. Jag ska bevisa att jag inte är en shopoholic hihi.

jag ska även skriva upp när jag kollar i affärer utan att köpa,

och när "fönstershoppar" på internet. Spännande faktiskt

och se hur mycket det blir hahaha.


Just nu gör jag en powerpoint klar och sedan ska jag skriva

om häxprosesser, roligare kan man ha, haha. Fast jag har

gjort en pannkaks smet så snart ska jag grädda pannkakor,

mums!

    


Hörs sen!

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 18 november 2009 10:12


Hej Hopp.


Jättemycket att göra idag, dock kort dag så det gillar vi.

Idag ska jag kanske vaccinera mig mot svinis, men det

är inte säkert att det går, vi får se helt enkelt :)


Byyyyyeeee

 

Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards