luucylouise

Alla inlägg den 25 november 2009

Av LuucyLouise - 25 november 2009 17:01


Tjosan!


Jag ska antingen nu i veckan eller nästa vecka

bege mig ut och köpa lite nya underkläder, det

behövs ju lite då och då. Underkläder är ju också

en bra present som man kan ge bort nu i jul.

Kollade runt på olika hemsidor och hittade lite

som jag gillade, i svart förståss, hehe. Dock var

det väldigt många hemsidor som inte hade,

eller där man inte kunde se kläderna, ruttet.

Men här kommer lite i alla fall:







Pussokram

LuucyLouise     

Av LuucyLouise - 25 november 2009 15:07


Minde än en månad till jul som vi alla vet,

så nu kommer ett julklappstips för bloggaren,

datanörden och kontorsnissen Flört 




Sakerna finns på Coolstuff.se   


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 25 november 2009 14:30


Hejsan på er!


Idag är en härlig dag, ingen skola idag, wihu.

Sånna dagar behövs ibland, så man får sova

och slippa all stress. Snart är det ju dock

jullov, så just därför ska jag ge julklappstips

varje dag! Igår gav jag tips på personliga

smycken, och senare får vi se vad dagens

tips blir! Vi hörs senare :)


Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards