luucylouise

Alla inlägg den 27 november 2009

Av LuucyLouise - 27 november 2009 19:19


Sitter och vet inte riktigt vad jag ska göra,

vill verkligen ha ett jobb nu nu nu nu nu nu!

På måndag ska jag försöka igen, så håller jag

alla tummar på att jag får jobb, jag hade

blivit galet glad! Hoppas hoppas hoppas...



Kikade runt lite på olika hemsidor och hittade

lite smycken som jag gillar! Framförallt det

sjukt snygga armbandet, GE MIIIIG !

Pussokram

LuucyLouise  

Av LuucyLouise - 27 november 2009 15:43


Hejsan!


Detta julklappstipset fick jag av Yoyo och jag tycker

att det är ett jättebra tips, nämligen att ge bort en

scrapbook! Om det är till en vän, klistra in en massa

bilder på er och skriv ner roliga minnen och annat

och dekorera sen i massor runt om!


  

Material till att göra en scrapbook hittar du lite överallt,

men dessa sakerna hittade jag på scrapbooking-butiken.se

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 27 november 2009 15:11


Hej Hopp!


Röd är ju julens färg, så därför gjorde jag ett

litet kollage med bara röda saker : 


    


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 27 november 2009 11:31


Hejsan Svejsan


Sitter och väntar på att klockan ska bli 12 så jag kan traska

iväg till min buss och sen åka hem. Wiiihuuuu, FREDAG haha!


Senare idag kommer fler julklappstips som vanligt


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 27 november 2009 07:20


Tjosan liksom :)


Idag fick jag lite sovmorgon för pappa kunde köra mig

en liten omväg idag så jag kommer med en senare buss,

inte mig mot hihi. Idag är det för övrigt fredag, älskar

fredagar! Har bara två lektioner idag så jag slutar 12,

nice nice nice nice!


Här kommer ett litet julklappstips:



Detta är en inspelningbar julkula där man också kan placera ett 

fotografi på t.ex familjen. Istället för att skicka julkort kan du

skicka denna med en härlig bild och en glad inspelad julhälsning!

Finns på Coolstuff.se


Pussokram

LuucyLouise

  


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards