luucylouise

Alla inlägg under november 2009

Av LuucyLouise - 5 november 2009 14:26


Hejsan Hoppsan!

 

Igår tränade jag och Elle i 1 timme och 45 minuter,

skitnice! Idag har jag träningsvärk i armar, mage

och ben, så nått rätt gjorde jag igår haha. Vi ska

dit igen på lördag morgon och gymma, me like!


Idag när jag kom hem gjorde Amelie fruktsallad till

oss, mums! Nu tittar vi på förlossningskliniken,

Amelies favoritprogram efter unga mödrar, typ.


  


        


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 4 november 2009 09:51


Hej hopp!

 

Har precis haft dagens första lektion så nu har

jag bara svenska kvar sen är denna dagen slut,

för min del. Då ska jag och Elle gymma, fast det

skrev jag ju igår Flört. Här kommer lite bilder från

när syrran tatuerade sig! :


     

  


Hörs sen!


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 4 november 2009 06:45


Godmorgon people, liksom.


Hoppas ni sovit gott! Idag börjar

jag tidigt men vet ni? Jag slutar

tidigt med, yey! Idag ska det

gymmas, äntligen. Vi hörs kanske

mellan skolan och gymmet, vem

vet? Vet du?


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 3 november 2009 22:30




Hahahaha jag är på jättekonstigt humör, trött I guess

men det gillar vi, i alla fall jag Tungan ute Imorgon slutar jag 12

och ska gymma, kan det bli bättre? Ja, men va fan, det

duger, hihi. Nu ska jag inte skriva mer, för känner på mig

att det inte blir bra inlägg, heheheh.


Pussokram

LuucyLouise



Av LuucyLouise - 3 november 2009 21:56


Liksom tja!

 

Jag brukar inte titta på tv, faktiskt.

Men idag kan man bara inte låta bli!

Först Ugly Betty, sen Desperate Hoseviwes

och sen Christine, U N D E R B A R T !


Nu ska jag kika vidare hihi

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 3 november 2009 19:44


Tjosan!


Här kommer lite bilder på vattendroppar

som jag fottade för ett tag sen, enjoy :)


 


 


 


  


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 3 november 2009 17:15


Hej Hopp!


Då sitter man och skriver på mitt och Elliots

arbete, och det går väll helt okej, typ.


Imorgon ska vi gymma, äntligen! Det är till

100% bestämt så denna gången blir det av.


Hoppas någon vill köra mig till centan sen,

jag behöver en ny väska.. den jag har nu är

för liten för allt man behöver ha med sig,

synd för jag gillar den, mycket ...


  





Aja, ikväll är det Desperate Housewives, me liiike!

 

Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 3 november 2009 16:11


Hejsan!

 

Idag var bussen jätteseg så jag kom hem mycket senare än

vad jag brukar, fast å andra sidan så var sista lektionen inställd

så det jämnar ju ut sig, haha. Nu är jag i alla fall hemma!


Idag gjorde min syster sin andra tatuering, hoppas den blev

lika bra som jag tror att den har blivit, gillade skissen som

jag såg igår i alla fall! Pratade med henne innan och hon var

mycket nöjd, fast att det hade gjort ont, haha.


  

Jag blir jättesugen på att skaffa en tatuering, vilket jag ska göra 

när jag fyllt 18. Då ska jag och Amelie göra vars en tatuering, vad vet

vi inte riktigt än, men det ska ha något med oss att göra.


  

Suddig och ganska kass bild, men detta är i alla fall

Amelies första tatuering, mycket fin enligt mig!


Har ingen bild på hennes nya tatuering än, men

bild kommer så fort jag fotograferat den! :)


Nu ska jag skriva ett arbete om Irland på engelska,

roligara kan man ha men vad har man för val, haha.


Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards