luucylouise

Alla inlägg under november 2009

Av LuucyLouise - 10 november 2009 21:00


Heeeej Hoppppp!


Nu börjar snart veckans bästa tv-program

som jag inte missar i första taget, haha.

Lite nördigt jag vet, men det är rysligt

bra, eller hur? Flört


Hörs sen!

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 10 november 2009 20:29

 

Hejsan!

 

Här kommer lite snygga svarta väskor,

hoppas ni gillar dom med ! Skrattande


Under bilderna står det var de är från.

 

  

Accent

 

 

  

H&M

 

 

  

Nelly.com

 

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 10 november 2009 16:46


Hejsan Hoppsan!


Idag såg jag ut såhär:


  

 

Linne - Gina Tricot

Lång kofta - VILA

Jeansleggings - Gina Tricot


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 10 november 2009 13:55


Hej Hopp.


Har historia nu, är mycket trött så bloggar

lite för att hålla mig vaken haha.


Blev ingen träning idag för jag har jätteont i

halsen och hade det hela dagen igår, inte okej.


Nu ka vi sluta tydligen! Skrattande


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 9 november 2009 22:25


Nu ska jag sova!

 

 

 

 

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 9 november 2009 18:09


Vi sitter och knappar på våra datorer

då Alice plötsligt utbrister:


"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!" Jag har en häst i min dator!!

 

Hahahaha så det kan gå Alice Flört


  


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 9 november 2009 16:50


Jag, Elliot, Yoyo, Josse och Alice sitter och pratar.


Elliot: Jadu Louise, tänk sen när jag har bil!

Då jävlar kör vi!!


Det misstolkades en smula av de

andra om man säger så... hahaha


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 9 november 2009 16:13


Slutade 2 idag istället för 4! HAPPY!

Imorgon har jag mer flyt för sista

lektionen är inställd så jag slutar

kvart i 3 (har jag för mig) istället

för halv 5, wihu!  Skrattande


Idag blev jag påmind om projektet som vi ska göra

under ett år på foto, och jag blev verkligen sugen på

att testa min idé! Ska höra med Emma när hon kan

så får vi sätta igång! Jag kom glatt på att vi inte

behöver studion till att börja med eftersom jag fick

ett svart skynke av morfar som inte reflekterar ljus

från blixten, bakgrunden blir alltså 100% svart, precis

som jag hade tänkt mig. Här är en bild på Emma

som jag tog sist när jag använde henne som modell:

 

  


Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards