luucylouise

Alla inlägg under november 2009

Av LuucyLouise - 9 november 2009 11:30


Idag slutar jag klockan 4, och imorgon klockan halv 5,

underbar start på veckan haha. Jag måste köpa en ny

halsduk, bara jag kommer ihåg det innan jag åker hem.


Nu ska jag jobba vidare!

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 9 november 2009 11:05


Hejsan!


Sitter nu i ett kök på skolan och gör inget vettigt haha.


Jusst det, jag har sms igen!

 

 

Hörs sen!

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 8 november 2009 20:10


Jag tyckte att denna bilden blev väldigt lik

en känd bloggerska, ser ni vem? Hahaha...


  



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 8 november 2009 19:25


Hejsan Hoppsan!

 

Kikar på Top Model nu och sedan blir det Ensam

mamma söker, faktiskt ganska kul haha.


Jag är riktigt trött just nu, och jag vill verkligen inte gå upp

klockan 05.45 imorgon, dumma måndag. Men men men Flört


Har gjort ett gym-schema:

 

  

Nu ska jag kika vidare på tv:n haha :)


Pussokram

LuucyLouise



Av LuucyLouise - 8 november 2009 17:13


Hejsan!

 

Här kommer lite smycken som jag tyckte

var fina, och under bilderna står det vart

de är från, hoppas du gillar dom med Skrattande



  

Från: H&M

 

 

 

 

  

Från: Nelly.com

 

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 8 november 2009 16:20


  



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 8 november 2009 13:41


Är det bara jag som blir lite deppig när det är söndag?

Visst, man är ledig men man borde lägga sig tidigt för

man ska ju upp onödigt tidigt imorgon. Sen ska man gå

i skolan i 5 dagar innan man är ledig igen. Sen har man

alltid något skolarbete som man inte har orkat göra klart

som man får sitta på sin lediga dag och göra. Aja, det

är snart jullov, typ haha. Nu ska jag som sagt plugga

eftersom jag inte orkat göra det i veckan, wihu.


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 8 november 2009 13:09


Hej hopp!

 

Först ska jag lägga in en bild från i fredags tänkte jag...


  



Idag är det ju fars dag, så att ni inte glömmer det haha :)


Nu måste jag nog plugga, hemskt men sant. Bara så att

ni vet så är det fredagen den 13 på fredag, hehe.


Hörs sen!

 

Pussokram

LuucyLouise



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards