luucylouise

Alla inlägg under november 2009

Av LuucyLouise - 7 november 2009 12:48


Vill börja med att säga tack för igår till folket! Skrattande

(bilder kommer kanske sen, får se)


Blir ingen träning idag för Elle mår inte bra, tyvärr.

Vi får se om vi sticker dit imorgon istället, hoppas

verkligen på det! Nu ska vi skriva klart vårt arbete

så skriver mer sen... have a nice day!


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 6 november 2009 06:30


Hejsan!

 

Idag är jag glad för det är fredagsmysdagen! Hehe.

Jag slutar klockan 10.10 idag, så det är inget att klaga

på precis, och ikväll ska alla Mejjlisar hem till denna

filur på bilden nedan och ha det trevligt! Det ser

vi fram emot! Nu ska jag fixa klart mig, hörs sen!


  





Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 5 november 2009 22:08


Nu ska jag sova, eller i alla fall stänga av datorn

tänkte jag. Hoppas att ni har haft en fin dag, och

om ni känner för det så släng in en kommentar i

inlägget längre ner som handlar om skönhet-

operationer!


  

En trött jag framför datorn, osminkad och allmänt

trött, hehe. Men det gillar vi, säger vi Tungan ute


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 5 november 2009 21:44

 

Hejsan!

 

Här kommer lite varma och gosiga tröjor som blir perfekta

nu när vintern har kommit hit. Vart dom kommer från står

under plaggen. Hoppas du som jag hittar nått som du gillar Flört


 

  

H&M



  

Gina Tricot

 

 

  

Cubus

 

 

  

BIKBOK

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 5 november 2009 21:07

 

Tjoo!

 

Jag kunde inte hålla mig borta från datorn, hehe.

Idag har det blivit en hel del tv-tittande och inte

så mycket plugg som kanske hade behövts, men

då får jag ta det i helgen, ruttet men sant.


Jag har kikat på Unga mödrar, 2½ men (2 avsnitt)

mammas pojkar och nu lyxfällan. Jag gillar kvällar

framför tv:n, för då är jag inte alls stressad vilket

är underbart! Nu ska jag kika vidare!


  


Ps. Glöm inte att slänga in en kommentar i inlägget under! Ds.

 

Pussokram

LuucyLouise 

Av LuucyLouise - 5 november 2009 18:08


Hej igen, har fått in flera bra kommentarer och

åsikter, det tackar jag för! Skrattande Nu ska jag dock

stänga av datorn ett tag, kanske för idag...


Fortsätt att ge kommentarer med er åsikt om

skönhetsoperationer! Läs mer i inlägget under.


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 5 november 2009 16:28


Tycker du att skönhetsoperationer är helt okej

och att det är ens eget beslut om man vill ändra

på sig? Eller tycker du att det skapar ideal som

unga tjejer mår dåligt av och att det inte borde

vara okej?


Skriv gärna en kommentar vad du tycker och varför! Skrattande


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 5 november 2009 15:00


Hejsan!

 

Ingen "Dagens Outfit" idag inte, utan "min klädsel idag"

som du kan se som inspiration, eller nått haha.


  


Kofta - New Yorker

Linne - Gina Tricot

Leggings - Gina Tricot

Sjal - H&M

 

Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards