luucylouise

Alla inlägg den 15 december 2009

Av LuucyLouise - 15 december 2009 22:40


Hejsan!


Fastnade där nere med syster och mamma, så vi snackade några

timmar om allt möjligt, väldigt kul faktiskt haha. Nu är jag dock

trött och ska sova hade jag tänkt, så vi hörs mer imorgon!


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 15 december 2009 18:45


Även detta är sms som hamnat helt fel, jag dör

fortfarande en smula av skratt hahahaa.


  


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 15 december 2009 18:07


HAHAHAHAHAHAHHA!


Sitter och dör en smula av skratt. Dessa är tagna från en sida

som heter felsms.com alltså sms som hamnat heeeelt fel. HAHA!



  


Kommer fler !

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 15 december 2009 17:16


Tjabba!


Innan idag kom det riktigt mycket snö, precis lagom till

jag skulle gå av bussen, men det är najs..


  


Bilden är från förra året,

men ja, ni fattar principen.



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 15 december 2009 16:53


Tja!


Jag har gjort kollage med svarta grejer och röda grejer, så nu tyckte

jag att det var dags för ett grönt kollage! Det var skitsvårt att hitta

gröna saker, men jag fick ihop en del tillslut! Enjoy :)


  


För er som gillar grönt *host* Josse *host* haha   




Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 15 december 2009 14:57


Tjoo.

 

Har precis skrivit klart min julsaga som vi fick i uppgift att göra i Svenskan, 

och den ska vara skriven till småbarn. Min handlar om tomtenissen Ture

haha, spännande eller hur? Nä det kan jag inte påstå...


  


På frerdag är det äntligen jullov, happy happy happy!



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 15 december 2009 14:11


Hejsan!


Idag hade vi bara en liten lektion, som till största delen bestod

utan random chattande med folk från hela världen, inte fel det haha.


Jag är ju som sagt blond nu, men jag kommer ha kvar lite gula

nyanser i håret i 3 månader, för jag får inte färga om det förrän

dess eftersom mitt hår blev riktigt riktigt slitet i lördags.


Men men, jag överlever :)  Profilbilden:


     



Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards