luucylouise

Alla inlägg den 18 december 2009

Av LuucyLouise - 18 december 2009 21:04


Tjaa!


Titta vilken fina tavlor vi svängt ihop, blir dina för 500 kr styck!

Vi är riktigt stolta, verkligen. Vi har en vanlig, en elak och en snäll,

en för alla verkligen. Här kommer våra mästerverk:


  



     



  


Visst är de underbara?

 

Pussokram

LuucyLouise 

Av LuucyLouise - 18 december 2009 20:04


Tjosan!


Sitter med Ellepelle, syster och marcus och tittar på

Bonde söker fru, hehe. Idag fick min syster en present

av mig, lite spontant sådär, haha. Hon blev skitglad,

satte på sig tröjan som hon fick och hängde upp

kortet jag skrev på sin vägg. Jag tycker att det är

mycket roligare att ge presenter än att få, hihi.

Fast sen fick jag en present med! En skitcool grej

faktiskt av pappa, varken han eller jag orkade

inte vänta tills julafton så jag fick öppna direkt.

Amelie fick också paket, tack tack tack pappa!


Nej nu ska jag kika vidare, hihi.

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 18 december 2009 09:27


Hejsan !


Är man på bra humör eller vad? PEPP PEPP PEPP!

Idag är det julavslutning och sen är det fan ta mig

lov, så jäkla underbart!


Nej nu ska jag rusa iväg till den troligtvis försenade

bussen haha, aja det löser sig säkert, hihi.


Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards