luucylouise

Alla inlägg den 21 december 2009

Av LuucyLouise - 21 december 2009 22:44


Nej, nu ska jag stänga av datorn tycker jag :)


Imorgon blir det fika och shopping, kameran

hänger med så det kommer kanske in lite bilder

sen ! Ha det så bra så hörs vi imorgon.


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 21 december 2009 19:35


ღ frågor & svar

1. Hur gammal är du om fem år? 22 år

2. Vem var den sista du träffade idag? Pappa

3. Hur lång är du? ca 1.70

4. Vilken var den senaste film du sett? Happy feet haha

5. Vem ringde du senast? Syrran
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Okej! Imorgon it is :D Puss.  Till Yoyo

7. Vad är dagens planer? sitta och ruttna bort i soffan ;) haha

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hmm... ringa!

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta :)

10. När såg du senast din mamma? I morse

11. Vilken ögonfärg har du? blå/grön

12. När vaknade du idag? 8, av min väckarklocka haha.

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej? Inte vad jag vet.

14. Vilken är din favoritplats? oj, vet inte.

15. Vilken plats föredrar du minst? Vill jag inte skriva här.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? 27.. i ett hus med familj!

17. Vad skrämde dig som barn? Jag var mörkrädd och rädd för spindlar

18. Vem fick dig att skratta senast? Elliot haha <3

 19. Är du för ung för att äga vinylskivor? vad är nu de? ...

20. Har du stationär eller bärbar dator? En stationär som jag inte använder och 2 bärbara.. HAHA

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Fråga Elliot, HAHA nej men ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 :)

23. Hur många landskap har du bott i? ett

24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor inomhus haha.

25. Är du social? ja det tycker jag väl haha

26. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry's , alla typ :)

27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj, SHOPPAT hahaha

28. Tycker du om kinamat? JA!

29. Vad dricker du till frukost? Mjölk

30. Sover du på någon särskild sida? Om man står framför sängen och tittar på den  så har jag vänster sida, hihi.
31. Kan du spela poker? Jag vann sist, men det var bara tur haha.

32. Tycker du om att mysa? Ja!! :D

33. Är du en beroendemänniska? Haha vet ej ?

34. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej,

35. Vill du ha barn? Sen ja :D

36. Kan du några andra språk än svenska? Jadå, engelska och lite spanska haha

37. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

38. Föredrar du havet eller en pool? Pooool!

39. Vad spenderar du helst pengar på? Saker, shopping typ.

40. Äger du dyra smycken? Yes
--------
Ännu mer tidsfördriv HAHA
 
Pussokram
LuucyLouise 
 

Av LuucyLouise - 21 december 2009 19:06


För 4 år sedan:

Hur gammal - 13 år

Vilken klass gick du i? -  7:an haha

Vad hade du för hårfärg? - Mörkblond

Hur lång var du? – typ 1.52

Vem var du kär i? – Ingen

Hade du någon pojk/flickvän? – nej

Vad brukade du göra på fritiden?
– Vara med vänner, dansa.

Vilka umgicks du med? – Framförallt Sofie och Emma :)

Hur såg du ut? Haha det ska vi inte prata om!

Var allt bättre då? - Både ja och nej...

Skulle du vilja gå tillbaka dit? Nej, har det sjukt bra nu :)

Har du förändrats? Ohhh ja! Haha.


Nu:

Hur gammal är du? - 17

Vilken klass går du i? -  2:an i gymnasiet

Vad har du för hårfärg? – blooond :)

Hur lång är du?- typ 1.70

Har du någon pojk/flickvän? – Ja! Min Elliot <3

Vad brukar du göra på fritiden?- Umgås med pojkvän, vänner, shoppa, allt möjligt haha.

Vilka umgås du med?- De som jag tycker om :)

Hur ser du ut? – Jadu, kolla bilden under "presentation" så ser du haha --->

 

Har du..

Kysst någon? – Oh, yes.

Sovit brevid någon av samma kön? – Ja

Sovit brevid någon av motsatt kön? –Ja , haha

Slagit ner någon? – Nej, haha.

Blivit kallad Bögjävel- hahaha nej?

Kallat någon Bögjävel? –Haha nä inte det heller.

 

Vem:

Kramade du senast? – Elliot<3

Sov du hos senast? - Hmm.. det var nog hos Elliot!

Kan du lita på till 100%? – Min syster!

Är den finaste personen som finns?- Elliot <3

Vill du vara med just nu? -  Elliot, ensamt här haha :(

Ringde dig senast? - Mamma

skicka ett sms till dig senast? - Elliot

Skickade du ett sms till senast? Yoyo

 

Vad:

Drack du senast? Mjölk, haha.

Köpte du senast? Elliots julklapp ;)

Gjorde du igår? Var med Ellepelle, vi åkte pulka med syster och marcus HAHA

Ska du göra imorgon? Ska fika i Lund med i alla fall Elle och Yoyo, naaaajs!

Vill du göra just nu? Något roligt istället för detta... haha

Åt du senast? Två mackor

Är närmast dig som är rosa? Min tröja, haha.


 

Tidsfördriv :)

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 21 december 2009 18:54


Tja!


Var precis ute och tog lite bilder, fast det blev inga bra, alls.

Aja, så blir det ibland. Tycker att vinterbilder är finast på

dagen faktiskt, men men haha. Här kommer en bild i alla

fall, i svart och vitt. En helt vanlig bild men jag gillar den ändå.


 

Snö-änglar <3

 

Pussokram

LuucyLouise



  

Av LuucyLouise - 21 december 2009 16:12


Tjo.


Har blivit sugen på en ny mobil och funderar nu på

att sälja min gamla. Trots att den fungerar precis

som den ska så blir man ju sugen på en ny efter

ett tag, *blink* haha. Här är lite info om min mobil:



  

Nokia 5610 Xpress Music är en 3G-mobil vilket underlättar allt från nedladdning av musik till webbsurfande och videosamtal. Den är också kompatibel med den nyligen lanserade musiktjänsten Nokia Music Store, där användaren kan ta del av ett gediget musikutbud som enkelt går att ladda ner till en PC. Telefonen har en 3,2 megapixel kamera, bluetooth (2.0) och USB (Micro USB) för snabb nedladdning av till exempel musik från exempelvis en dator.

  • Tack vare det utökningbara minnet får du plats med upp till 3000 låtar. Lyssna på musik i ditt headset i upp till 22 timmar. Ett särskilt ljudchip ger ett klart och tydligt ljud.
  • Fånga de viktiga ögonblicken. 3,2-megapixelkamera har 8 x digital zoom och dubbel LED-blixt. Ring videosamtal i QCIF-upplösning så att ni kan se varandra när ni pratar.


  • ----------------------------------------------------------------------------------------------


    Typ såhär kommer nog min annons se ut om jag säljer den.

    Ska visa pappa sen och se vad han tycker, haha. Ska nog

    lägga in den på blocket, hoppas någon vill ha den!

     

    Pussokram

    LuucyLouise



    Av LuucyLouise - 21 december 2009 15:42


    Hejsan!


    Här kommer lite tips till er som inte köpt

    alla julklappar och inte vet vad ni ska köpa än:      


    Till: pojkvän, pappa eller bror.

      




    Till: flickvän, mamma eller syster.  


    Pussokram

    LuucyLouise  

    Av LuucyLouise - 21 december 2009 15:10


    Tjena!


    Idag skulle jag egentligen behöva åka och shoppa

    en sak, men inte kul själv så jag får sörsöka hinna

    det imrogon på någon skum vänster, haha. Imorgon

    blir det även en fika med folk, det gillar vi! 


    Ps. om 2 dagar har jag och min älskling vatt tillsammans i ett

    helt år, visst är det galet!? Det har vatt det bästa året någonsin,

    och jag är lyckligare än jag någonsin vatt. Puss på dig, puss på

    mig, puss på oss. Älskar dig mitt hjärta <3


    Hörs sen!

     

    Pussokram

    LuucyLouise

    Presentation


    Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

    Sök i bloggen

    Fråga mig

    0 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
      1 2 3 4
    5
    6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26
    27
    28 29 30 31
    <<< December 2009 >>>

    Gästbok

    Kategorier

    Senaste inläggen

    Arkiv

    Länkar


    Skapa flashcards