luucylouise

Alla inlägg den 25 december 2009

Av LuucyLouise - 25 december 2009 23:33



Sitter och funderar en massa... bland annat på nyår,

funderar på vad som ska köpas imorgon på mellandagsrean,

funderar på hur min ring ser ut som jag ska få av

älskling (hihi), funderar på hur farmor mår som ligger

i pappas säng och har blivit dålig, funderar på hur mitt

rum ska se ut, funderar på om jag vill bli långhårig igen,

funderar på vilken låt jag skulle sjunga om jag söker til

idol, funderar på när jag ska rensa min garderob,

funderar på... en massa. Mitt huvud gör ont.


Nu ska jag sova på saken.. sakerna menade jag, haha.

Imorgon ska jag upp tidigt och shoppa, mellandagsrean

startar ju imorgon! Hoppas att ni har haft en underbar

jul, och att ni hittar det ni ska ha imorgon om ni också

ska ut och jaga grejer haha. Sov så gott :)


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 25 december 2009 14:34


Igår skulle jag och Amelie göra mitt rum

fint, men det blev en total katastrof.

Se själva.


  


    


  


  



"Det är för mycket möbler och för lite rum"

Det menar du inte...


Av LuucyLouise - 25 december 2009 14:28


  


  


  


  


  


 

Fast coolast är farmor.

  



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 25 december 2009 14:18


Hejsan !


Hoppas ni fick en underbar jul med massor

av paket och för mycket mat, haha. Denna

julen blev knas men underbar och jag fick

precis vad jag önskade mig och en massa

annat. Vissa saker vann jag i paketleken,

som är en tradition varje jul, haha! 

Här kommer en liten bild :)


  


* Olika presentkort

* Pengar

* Rosa mysig tjocktröja

* Halsband

* Servetter + kylskåpsmagneter

* 2 Ljuslyktor

* 2 Tomtar

* 2 stoa ölglas

* Grönt badlakan

* Ljusstake+vas

* Katt (i porslin)

* Löpare

* Välkomstgrej med tofflor i

* Nalle med polkagrisklubba formad till en ros

( * Ring från Elliot ) - Får den om 2 veckor, leveranstid, hihi.

Det är en vanlig ring, haha inget annat.  


Som sagt är ju en del av dessa grejerna från paketleken (haha)

och det jag önskade mig var pengar och presentkort, happy :)


Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards