luucylouise

Alla inlägg under december 2009

Av LuucyLouise - 15 december 2009 14:57


Tjoo.

 

Har precis skrivit klart min julsaga som vi fick i uppgift att göra i Svenskan, 

och den ska vara skriven till småbarn. Min handlar om tomtenissen Ture

haha, spännande eller hur? Nä det kan jag inte påstå...


  


På frerdag är det äntligen jullov, happy happy happy!



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 15 december 2009 14:11


Hejsan!


Idag hade vi bara en liten lektion, som till största delen bestod

utan random chattande med folk från hela världen, inte fel det haha.


Jag är ju som sagt blond nu, men jag kommer ha kvar lite gula

nyanser i håret i 3 månader, för jag får inte färga om det förrän

dess eftersom mitt hår blev riktigt riktigt slitet i lördags.


Men men, jag överlever :)  Profilbilden:


     



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 14 december 2009 16:47

 

Tja!


Har äntligen kommit hem, så nu väntar pluggande, superkul, verkligen.

Aja, Elliot är här och det är i alla fall nice. Min lunga gör ont, Elliots lungor

med, bara så du vet. Kanske därför vi passar så bra ihop? Bara en tanke..


Nu ska vi som sagt plugga, BLÄ!

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 14 december 2009 09:39


"Det är enkelt att imponera på folk när man är blond,

eftersom förväntningarna inte är så stora"


  


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 14 december 2009 09:32


Tjingeling!


Måndag, tisdag, onsdag, torsda, fredag! = JULLOV!

Med andra ord inte alls långt kvar nu, hihi.


Sitter och har svenska nu, vi skriver julsagor, haha.

Idag är mitt hår bättre än igår, silvershampo <3

ska kanske ta i sånt idag igen, får se för mitt hår

är ganska slitet nu, så jag kan ju köra det varannan

dag kanske. Aja får se helt enkelt!


Tycker att det är ganska kul att alla impulser jag får

för mig genomförs, hehe. Får se vad det blir nästa gång?


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 13 december 2009 20:51


Hejsan!

 

Här kommer två bilder (inte alls bra, men det är de enda jag har)

på mig och min Syster i våra nya frisyrer, haha.


  

AHAHHAHAHAH jag varnade er faktiskt ;)



  

Jag ser helt off, fult sminkad  och ful ut,

så därför ska ni bara titta på håret!



Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 13 december 2009 20:43


Tjosan!


Här kommer lite bilder från julbaket hos Yoyo, enjoy :)


  

Yoyo och lööööök hehe.


  

Max visar oss "bra" låtar :)



    

Yoyo och Elliot lagar för fullt



  

Yoyo och jag! :)



  

Jag lovar, det blev godare än det ser ut haha!  Korv Stroganoff :)



   

Mr. Morrhår var också på plats :)



    

Julbak! :)


Tack till er för denna dag <3

 

 

Pussokram

LuucyLouise 

Av LuucyLouise - 13 december 2009 18:02


Hejsan!


Jag är helt galet trött, så blir det när man är vaken

mellan 08.00 till 08.45 nästa dag, utan socker eller

kaffe hahaha.


Nu sitter jag och håller på att somna igen, och mitt

huvud dödar mig, men det är väll priset man får betala

för en trevlig kväll/natt/morgon haha :)


Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards