luucylouise

Alla inlägg under december 2009

Av LuucyLouise - 12 december 2009 21:01


Tjoosan!

 

Sitter hemma hos Yoyo med Elliot och Josse, och senare

kommer Alice och hennes kompis hit, nice. Sen inatt blir

det Lucia Movie night , spännande värre haha.


Just det, jag var ju hos frisören innan, och det blev helt

okej! Om 3 dagar är det perfekt, så det är bara att hålla

ut och följa frisörens anvisningar haha.


Nu ska jag vara social, haha. Ha en kul kväll!

 

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 12 december 2009 09:26


Hejsan!


Vill börja med att tacka för igår, bilder därifrån kommer någon gång,

hinner inte riktigt just nu haha. Ska snart iväg till frisören och klippa

mig och så, vi får väll se hur det blir denna gången! Vi ska vara i

Helsingborg klockan 11, så jag gick upp 8 idag, japp en lördag...


           

     



Några av mina olika frisyrer hahaha.

Pussokram

LuucyLouise  

Av LuucyLouise - 11 december 2009 10:59


Hejsan Hoppsan!


Idag är jag ledig, hur nice är inte det på en skala?

Om en timme sitter jag på en buss påväg mot Yoyo

och shopping! Idag ska det först handlas julklappar

och sedan åker vi hem till Yoyo och dit kommer

nice folk, me like. Jag tar kanske med kameran,

får se! Vi hörs senare . Puss




Av LuucyLouise - 10 december 2009 16:11


Godis, pepparkakor, lussebullar frukt och apelsinjuice

hjälper dig inte mycket på ett matteprov, tyvärr.


Nu vet du så slipper du göra om mitt misstag.




Av LuucyLouise - 9 december 2009 18:16


Jag har precis kommit fram till att jag

får ont i tänderna av att plugga



Det är sant.

Av LuucyLouise - 9 december 2009 13:22


Tjosan!


Idag ska jag plugga matte som en galning,

skittråkigt jag vet, men vad gör man när

man har nationellt prov i matte imorgon...


Wish me luck :)


  



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 8 december 2009 20:57


Tjooo!


Nu ska jag se depserate housewives, kalla mig

tönt men jag följer det slaviskt, det är så jäkla bra!


Jag vill ha en ny mobil och 270 kronor extra i månaden...

om du känner för att bidra så är alla bidrag välkomna ;) hehe.


Hörs sen eller imorgon!

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 8 december 2009 19:00


Kan man gå baklänges uppför en nedförsbacke?


  

Jag och Yoyo har kommit fram till att det kan man inte!


Nu tänker du säkert: Men det är väll klart att man kan det!?!?



Hehehehehe nu är det såhär lurigt att det går inte.



Om du står längst ner i en backe och så gå upp för den, så

blir ju backen en uppförsbacke! Det är ju bara en nedförsbacke

om du står där uppe. Därför kan du inte gå baklänges upp för en

nedförsbacke, hihihi.


Faaaaaaaaast! Om man är två så går det!

Då kan den där uppe säga: Du går baklänges

uppför en nedförsbacke!


Komplicerat eller hur?


Jag har nu konstaterat att jag och Yoyo har för mycket fritid...


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards