luucylouise

Alla inlägg under januari 2010

Av LuucyLouise - 31 januari 2010 12:47


Hejsan.


Idag är det sista dagen i januari, sen har det

redan gått 1/12 av det nya året, visst går tiden

galet fort ibland? Igår blev det inget bloggande

eftersom jag hade fullt upp med mina nya

idé, fast det kommer nog ta ett tag innan

jag sätter igång helt, aja ni får se sen :)


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 29 januari 2010 17:11


Hejsan!


Nu är min snutt påväg hit, han slutade inte 11 idag som

jag gjorde utan 3, heheh. Han får en extra puss för att

han gjorde sig besväret att ta bussen hit själv hihi <3


Ikväll ska vi mysa och äta hemmagjord Cockie Dough glass,

MUMS! Vi hörs kanske sen eller imorgon.



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 28 januari 2010 22:56


 

Hejsan!


Jag är trött, det märktes nog en smula i förra

inlägget haha. Förra veckan fick jag reda på

en cool sak, ni vet när man ligger och precis

håller på att somna, och så plötsligt rycker

hela kroppen till? Det är även vanligt att man

drömmer att man ramlar precis innan man

rycker till. Vet ni varför man gör detta? Jo

det är för att hjärnan får falska signaler att

man dött, så det är dödsryckningar! Och

eftersom man inte har dött så vaknar man

av den kraftiga ryckingen!


  


Pussokram

LuucyLouise



Av LuucyLouise - 28 januari 2010 22:15


I'm happy HAPPY happy HAPPY happy, typ så.

 

Det komemr bli så jäkla bra.

 

Inspirationen flödar och jag gillar det, hihi.



Lite random sådär,

men fan vad jag är

glad. Det kommer

bli perfekt, tack

till Emma, Sofie

Julia och Louise!




Pussokram

LuucyLouise



Av LuucyLouise - 28 januari 2010 16:22


Jag tycker det. Livet är på tok för kort för att orka

ägna sig åt eller lägga tid på saker som inte gör en glad.

Vem vet, jag kanske dör imorgon, och då vill man inte

ha lagt en massa onödig tid på sådant som inte betyder

något, egentligen...



Lev varje dag som om den vore den sista


Ville bara säga det.



Pussokram

LuucyLouise






Av LuucyLouise - 28 januari 2010 08:45


Tjena.


Igår opererades min mamma, allt gick bra

men hon har väldigt ont. Jag bloggade inte

igår så det får bli bättre med det idag.



  

Jag är så sugen på att köpa dessa skorna från H&M

de kostar endast 99 kr styck, perfekta till sommaren!



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 26 januari 2010 21:41


Träning idag som vanligt, najs najs. Tyvärr är det ju

bas-pass idag, fast iviförsig, jag har fortfarande ont

överallt sen i söndags så jag hade väll dött av ett

hårdare pass... Massor av plugg har jag med och

nu är det Paradise Hotel på tv, hur ska man hinna

med allt? Aja, det löser sig, det gör det typ alltid.


  



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 26 januari 2010 11:21


Imorgon klockan 07.00 ska min mamma

opereras och kommer inte kunna gå på

två månader, så jag ska framöver vara

lite av hennes personliga betjänt. Men

okej, nu är det väll min tur att ge lite

tillbaka med tanke på allt hon någonsin

gjort för mig. Guitar Hero nörd som hon

är så ska jag börja med att flytta ner

det så att hon har något att göra, haha.




  

Visst ja, jag ska påminna Elliot om DVD-boxen med.



Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards