luucylouise

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av LuucyLouise - 7 januari 2010 23:08


Hej!


Tog bort det förra inlägget, kände för att skriva av mig men

ingen kul läsning precis, haha. Nu ska jag inte blogga mer

idag, så ni får ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon :)


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 7 januari 2010 21:19


Tjabba!


Här kommer ett litet kollage med bara blå saker,

personligen passar jag inte i blått men det är

sjukt snyggt på andra :)


  



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 7 januari 2010 19:35


Hejsan Svejsan.


Kameran är min, happy! Äntligen har jag en bra kamera

som jag är supernöjd med, underbart. Just nu är den på

laddning så imorgon ska jag inviga den på riktigt och

inte bara fotta syrran som tittar på tv som jag gjorde idag. 



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 7 januari 2010 16:56


Nu åker jag med mami och papi för att köpa

kamera... ja jag har nog bestämt mig, typ.

GAAAH jag gillar inte att vela såhär mycket,

så vi får se när jag kommer hem om jag har

någon kamera, see ya later!


Pussokram

LuuycLouise

Av LuucyLouise - 7 januari 2010 14:37



 

Mmmm whatcha say
Ooh that you only meant well?
Well of course you did
Mmmm whatcha say
Mmmm that it´s all for the best?
of course it is
Mmmm whatcha say
Ooh that you only meant well?
Well of course you did
Mmmm whatcha say
Whatcha say (whatcha say)
wha- wha- wha- wha- what did she say?


   



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 7 januari 2010 12:53

 

Tjena!


Jag tror att jag har bestämt mig, tror jag.

Det blir nog så att jag köper den kameran

som jag tvekat på så länge nu, jag vill  ju

ha den så jag fattar inte varför jag kluddar.


Visst ser detta bra ut?





Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 7 januari 2010 11:30


Hejsan!


De flesta har sammanfattat sina år genom att antingen

svara på frågor om 2009, skrivit en text eller visat en

bild för varje månad. Jag ska istället visa hur min frisyr

har ändrat sig genom 2009, jag blev själv förvånad!


  

Början av 2009, jag hade min naturliga hårfärg...



  

...som jag stylade på lite olika sätt...



  

... men jag kände för en förändring.



  

Mitt hår ändrade färg till röd/brun



  

Sen bleknade färgen långsamt bort...



  

Tills den nästan var helt borta!



  

Då färgade jag håret mörkbrunt och klippte lugg.



  

Fast även denna färgen försvann långsamt.



  

Fast då blev håret längre...!



  

Men efter det så klippte jag av allt...



  

och blev blond...   (ursäkta minen) PUSS.



Det ska bli spännande att se hur mitt hår kommer

se ut detta året, jag funderar på långt igen.. att

jag aldrig kan bestämma mig ...  :)



Pussokram

LuucyLouise




Av LuucyLouise - 7 januari 2010 09:15


Godmorgon!


Idag svängde jag ihop ett kollage med grejer i

färgen gul, som är min favoritfärg faktiskt, det du.

Fast det är inte mitt fel... aja haha, enjoy :)



  


Pussokram

LuucyLouise 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards