luucylouise

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av LuucyLouise - 8 januari 2010 19:05


Hej.


Har precis ätit tacos vilket enligt pappa är lösningen

på alla dagens problem, yeah right haha. Gott var

det dock om jag ska vara ärlig, muums.




Imorgon ska jag försöka få med mig mamma

till Ikea, och sen måste jag hitta rätt batterier

till min kamera. Hoppas hon är shoppingsugen.



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 8 januari 2010 16:30


Så. Nu äntligen har jag hittat filmen, happy.

Därför går jag nu och tittar på den, see ya laatoor.


Ps. Amelie, ni var bara 2 sekunder bättre   


  



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 8 januari 2010 14:50

 

Tjosan.


Denna dagen är fail. Johanna vet verkligen att min dag är

fail för jag har ägnat hela dagen åt att berätta för henne

hur illa allt är. Detta ber jag om ursäkt för, haha. Jag

ska inte dra allt på bloggen men jag kan säga att allt

som kan gå fel har gjort det.


Jag har fortfarande inte hittat filmen typ. Bara så att ni vet.



Pussokram

LuucyLouise



Av LuucyLouise - 8 januari 2010 11:37


Jag har bestämt mig för att bli brunett igen,

men jag måste dock vänta med att färga håret

tills mars, för mitt hår tog så mycket stryk när

jag blekte det. Jag funderar på vilken brun

färg jag ska ha dock... denna tycker jag är fin:


  

Typ ljusbrunt... får se om jag passar i det haha. Skulle dock

göra vad som helst för att få långt och stort hår, mitt blir ju

så jäkla platt. Aja man ska vara nöjd med det man har..

 

 

   

 Typ så fast ljusare... eller jag vet inte. Nu ska jag se film.

    



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 8 januari 2010 11:16


Hejsan.


Idag skulle egentligen jag och Elliot gått på bio,

men jag väcktes av ett sms där det stod att han

fått maginfluensan och tyvärr inte kan gå på bio

idag. Så jäkla typiskt, men men det kan ju inte

hjälpas. Ska sätta på en film istället, så vi hörs

om ett bra tag :)


  

Hoppas att vi hinner se den innan den slutar gå...

det stod igår att den snart slutar gå på bio :(

 


Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards