luucylouise

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av LuucyLouise - 9 januari 2010 21:16


Hej, jag dör. Typ så trött är jag nu.


Först har jag shoppat med mamma i 7 timmar, japp

ni läste rätt... 7 TIMMAR. 6 timmars shopping på

Väla i Helsingboeg och en timme på Ikea. Hittade

dock 6 st tröjor så är sjukt nöjd. På Ikea köpte jag

två stycken fåtöljer till mitt rum och ett laptopbord.

Det flög iväg en hel del pengar tyvärr, men det

var det absolut värt, haha. Visst ja, sen har jag

monterat ihop allt från Ikea vilket har tagit en

massa timmar eftersom ingen ville hjälpa mig,

alla här hatar att sätta ihop Ikea-prylar haha.


Så därför blir det inte mer bloggande idag, för nu ska jag

kollapsa i soffan tänkte jag, men dagen har vatt helt fucking

underbar så det gör inget att jag dör en smula :)



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 9 januari 2010 01:03


Tja.


Imorgon ska jag upp redan klockan 8 (japp en lördag)

och åka iväg, så jag skriver sen när jag kommer hem.


Have a nice day!

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 9 januari 2010 00:00


Hejsan.


Imorgon blir det shopping och Ikea, wihu!

Ska köpa grejer till rummet så att det blir

klart någon gång, så som det är nu är

hemskt, trivs inte alls.


Visst ja, jag älskar min kamera, bästa köpet någonsin <3

Bara så att ni vet.



  


Jag och Amelie ska börja träna på tisdagar, torsdagar och

söndagar, inte dåligt! Hoppas bara att Amelie inte tröttnar..

sorry syrran, I love you men att träna är kanske inte din

starka sida, haha. Aja vi får se hur det går.



Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards