luucylouise

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av LuucyLouise - 14 januari 2010 21:41


Hej hej.


Idag blev det ett kollage med temat brunt, men istället

för en massa blandat så blev det bara skor idag! Enjoy.



    




Pussokram

LuucyLouise 

Av LuucyLouise - 14 januari 2010 19:12


Precis som jag misstänkte så blir det ingen träning idag,

men det var jag dock väldigt förberedd på. Aja, jag ska

aldrig mer bestämma att jag ska träna med henne för

det går alltid åt skogen haha. Men jag ska ändå köra

lite träning hemma! Det blir en timme på crosstrainern.


  


Hörs om ett bra tag.


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 14 januari 2010 18:09


Tja tja.


Idag var tanken att jag och syrran skulle åka och träna lite,

men just nu ligger hon och sover, och hon vägrade att cykla

dit vilket tar 5 min. Förlåt syrran men du är väldigt lat, haha.


Så om en timme väcker jag henne, får se hur det går,

önska mig lycka till för det lär jag behöva!


  


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 14 januari 2010 16:11


Hejsan!


Idag när jag kikade i skolkatalogen så upptäckte jag en sak.

Elliot och Morris är barndomsvänner som bor i samma lilla by,

och jag upptäckte att de var väldigt lika varandra på deras

skolfotton. Bilderna är från 1:an i gymnasiet. Vad tycker ni?


Bedöm själva:


                      Elliot 2008 1C                                         Morris 2009 1C

 


 

Håret, den grå koftan, den svarta t-shirten...



Pussokram

LuucyLouise             

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards