luucylouise

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av LuucyLouise - 18 januari 2010 17:32



Var det Guitar Hero detta spelet hette? Hehe...


 



Pussokram

LuucyLouise 

Av LuucyLouise - 18 januari 2010 15:28



Imorgon ska ju jag göra en superliten knappt kallat

operation, men dock en enligt mig väldigt läskig sak.

Vad jag ska göra är att ta bort ett födelsemärke och

det ser jag inte alls fram mot. Jag har pratat med

två personer som gjort det, och båda säger att det

inte gjorde ont eller var läskigt. Nu hoppas vi att

det stämmer... Sen fick jag frågan var det sitter,

så jag kan ju lika bra visa det.


 

 

Detta var den enda bilden jag hade där man ser födelsemärket...

  

Imorgon är det bye bye...



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 18 januari 2010 15:18


Tjabba!


Idag var jag som sagt på utvecklingssamtal vilket gick på

5 minuter, inte alls onödigt... haha. Efter det gick jag och

mamma på en shoppingrunda och köpte en hel del grejer

faktiskt. Jag tror att jag har fått mitt galna shoppande

från henne, alltså inte mitt fel, det ligger i generna, hehe.



När jag kom hem satte jag på mig en sjukt gosig tröja

och ett par shorts, vilket får bli dagens outfit, typ.


  

Världens största och mysigaste tröja!



Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards