luucylouise

Alla inlägg under januari 2010

Av LuucyLouise - 7 januari 2010 11:30


Hejsan!


De flesta har sammanfattat sina år genom att antingen

svara på frågor om 2009, skrivit en text eller visat en

bild för varje månad. Jag ska istället visa hur min frisyr

har ändrat sig genom 2009, jag blev själv förvånad!


  

Början av 2009, jag hade min naturliga hårfärg...



  

...som jag stylade på lite olika sätt...



  

... men jag kände för en förändring.



  

Mitt hår ändrade färg till röd/brun



  

Sen bleknade färgen långsamt bort...



  

Tills den nästan var helt borta!



  

Då färgade jag håret mörkbrunt och klippte lugg.



  

Fast även denna färgen försvann långsamt.



  

Fast då blev håret längre...!



  

Men efter det så klippte jag av allt...



  

och blev blond...   (ursäkta minen) PUSS.



Det ska bli spännande att se hur mitt hår kommer

se ut detta året, jag funderar på långt igen.. att

jag aldrig kan bestämma mig ...  :)



Pussokram

LuucyLouise




Av LuucyLouise - 7 januari 2010 09:15


Godmorgon!


Idag svängde jag ihop ett kollage med grejer i

färgen gul, som är min favoritfärg faktiskt, det du.

Fast det är inte mitt fel... aja haha, enjoy :)



  


Pussokram

LuucyLouise 

Av LuucyLouise - 6 januari 2010 21:57


Ett samtal mellan mig och Yoyo precis...


  


 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 6 januari 2010 20:35


Jag saknar dig, jag tänker på dig...


  




Jag vet ej vad jag ska hitta på imorgon, alla kommer

jobba så jag kommer vara själv hemma i alla fall.

Yepp, jag börjar inte skolan imorgon utan på måndag,

för en gångs skull har man flyt haha. Ska klura tills

jag kommer på något kuligt, förslag?


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 6 januari 2010 19:57



Eftersom min inspiration ligger på noll idag,

så får detta duga sålänge. Kör på svart och vitt

ett tag nu, får se om jag gör en ny design sen

med färger och sådant.. aja det återstår att se!



Enkel men den duger :)

 

Pussokram

LuucyLouise  

Av LuucyLouise - 6 januari 2010 17:47


Bloggen kan inte se ut såhär.. så jag ska göra en ny design nu!


Hörs om ett tag.

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 6 januari 2010 15:07


Innan idag hämtade Amelie ut paketet med kläder från

bubbleroom som vi beställde, och jag blev riktigt nöjd

med mina grejer! Det var bara en sak som var lite halft

tvek, men till sommaren kommer den bli hur fin som

helst. Jag funderar på om jag ska lägga in bilder eller

om jag ska skita i det, vi får la se helt enkelt :)


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 6 januari 2010 14:57


Tjena!


Det var ett tag sedan jag spelade in någon musik,

både själv och med Emma. Jag och Emma har spelat

in ganska många låtar och nu börjar jag bli sugen

på att spela in mer! Än så länge får ni nöja er med

det gamla vi gjort. Här kommer den första videon

vi spelade in, som ni ser var det ett tag sen på

min frisyr, långt och möörkt haha. Enjoy :)




Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards