luucylouise

Alla inlägg under januari 2010

Av LuucyLouise - 6 januari 2010 14:30


 

Hejsan Svejsan!


Igår blir det inget bloggande för min del för jag hade en

mysdag med min älskling, så jäkla underbart med sånna

dagar. Har dock fått ett klagomål på min kassa updatering,

så jag ska verkligen skärpa mig idag haha.



Jag vill köpa fler svarta och silvriga armband,

och jag hittade några skitsnygga på cocoo.se  


  


Hörs sen!

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 4 januari 2010 15:07


Jaha, nu börjar jag tveka... ska jag verkligen köpa en

sådan kamera? Eller ska jag köpa en systemkamera?

Eller ska jag inte köpa någon alls eftersom jag får

låna skolans systemkamera? Eller ska jag vänta och

se om det kommer ut någon ny modell? Eller är jag

bara korkad om jag väntar eftersom jag vet att

det är en sån här kamera som jag vill ha? Suck...


Eller så är det så att jag äntligen har pengar på kortet,

det var liksom ett tag sedan som man hade gott om

pengar på sitt kort, så nu vill jag att dom ska

stanna där tills sommaren, även om det är omöjligt.

Så det känns inte superkul om de försvinner direkt...

fast jag har ju pengar kvar...GAAAAH jag blir galen.

Detta inlägget var till för att jag skulle bestämma mig,

och bara så att ni vet så gick det åt skogen.


Fast ni som känner mig vet att jag är galet impulsiv

av mig så jag lär ju köpa den, tror jag. Aja...


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 4 januari 2010 14:32



Yes!


Min soffa är såld, min kamera är såld, wihu!

Ska nog redan idag köpa en ny kamera, och

det blir nog en sån här:


  


Det var en sån som jag ville köpa från början, men

av någon konstig anledning så köpte jag den andra...


Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 4 januari 2010 14:14

  

Hejsan!


Har ägnat morgonen åt att titta på gamla bilder på min

älskling Ozzy (min gamla hund) som vi tyvärr fick lämna

från oss eftersom jag fick astma och inte kunde vara i

huset. Ibland är livet så jäkla orättvist...


         


          


    


  


  


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 3 januari 2010 18:21


Hejsan!


Ska göra om designen här på bloggen helt, för den

röda med tomteluva, snöflingor och sådant passar

ju inte riktigt nu. Den nya designen ska gå i färgerna

svart, vitt och rött. Gör dock inte färdigt den idag,

men den är forhoppningsvis klar i veckan :)


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 3 januari 2010 18:11


Kikade runt lite på olika sidor och så plötsligt

så fick jag syn på dessa skorna och jag vill

verkligen ha dom!! Underbara om du frågar

mig. Får se om jag beställer hem dom, hihi.


  


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 3 januari 2010 16:53


Jag skrev ju innan att jag skulle göra shorts av mina

jeans, och som sagt så sket det sig. Om ni undrar varför

mina byxor inte har lika långa ben så beror det på att

min syster skulle "slita" lite på jeansen så att de skulle

få lite hål, men istället så satte hon saxen i dom och

klippte av benet. Fast att hon förstörde mina jeans

så skrattade vi så mycket så att jag inte kunde stå

upp, för hon trodde seriöst att det skulle bli snyggt...


Jo men detta är ju jättefint.. HAHA...



  

Jag använde ögonmåttet när jag skulle

klippa, och som ni ser så klippte jag av

de lite väl högt upp, HAHA, därför får

ni nöja er med denna bilden.


Så kan det gå.

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 3 januari 2010 14:37




  

 

3 dl mjölk

1 msk maizenamjöl

3 msk kakao

1 msk vaniljsocker

4 tsk socker


Vispa ihop mjölken, mjöl och kakao.

Låt koka upp och sjuda under vispning

tills såsen tjocknat. Ta kastrullen från

värmen och smaksätt med vaniljsocker

och socker.






Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards