luucylouise

Alla inlägg under januari 2010

Av LuucyLouise - 26 januari 2010 10:52


Tjena.


Sitter och har matte nu, och det går rysligt bra!

Efter detta har vi lunch, samhäll och medieproduktion

innan vi slutar. Kom precis på att jag måste skriva

på mitt arbete när jag kommer hem innan jag

ska på träning ikväll. Det ska bli kuligt att träna

men man har ju en smula ont i kroppen sen i söndags,

haha. Aja, nu ska jag jobba vidare.


  

Är för övrigt sjukt sugen på en Ben&Jerrys...



Pussokram

LuucyLouise



Av LuucyLouise - 25 januari 2010 21:21


Elliot gästbloggar!

 

Cha chaaaaaaa bloggen!


Nej, seriöst, hej.


Som ni ser sitter jag här med min älskling en helt

vanlig måndagskväll och pluggar matte

(HOSTvarärdumaxHOST). Eftersom att jag vanligtvis

inte bloggar vet jag inte riktigt vad jag ska skriva,

så jag lämnar det nu.


Nu ska jag bädda ner älsklingen och pussa lite po henne.


ha de bra.

BASS OF DOOM (aka. elliot)

Av LuucyLouise - 25 januari 2010 14:00


Ett gammalt klipp på mig och Emma när vi sjunger,

men jag gillar det. Vi satt till klockan 2 på natten

för att få till den jäkla texten med mera, haha.



 

Emma till vänster, jag till höger 



Jag skulle verkligen vilja göra sån här musik...




Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 25 januari 2010 11:45



Nej nu vill jag ha sommar!


 



Pussokram

LuucyLouise 

Av LuucyLouise - 25 januari 2010 08:00


Då var det en ny vecka igen, det är sjukt vad

helgerna går fort! Om en månad är det dock

sportlov, U N D E R B A R T .  På tal om

underbart, kolla in dessa skorna, är dom

inte underbara?! Vill ha, vill ha, vill ha!

 

 

De finns på Nelly.com 


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 24 januari 2010 21:23


Hejsan.


Jag är verkligen helt slut i kroppen, det

var riktigt jobbigt idag, men väldigt kul!


Idag hade vi en tränare vi inte haft innan, och när hon satte

igång så tyckte jag att hon var väldigt lik Anna Anka! Sen

när hon öppnade munnen så hade hon exakt samma dialekt,

så jag blev helt paff och frågade Hanna om det var Anna

Anka, men det trodde inte Hanna. Efteråt  var jag bara

tvungen att gå fram till henne och förbi  lite diskret för att

se om det var hon, det var det inte... erkänn att det hade

vatt  en smula kul om det hade vatt hon, haha.


  

Min nya friskis och svettis tränare...?



Pussokram

LuucyLouise



Av LuucyLouise - 24 januari 2010 18:35


Tjena!


Har precit ätit och om 55 minuter börjar min träning,

så jag borde gå och byta om och packa ner skor

och vattenflskan (!!!) Glömde den sist och det var

inte så speciellt bra, haha. Ska även idag träna

med Hanna, kuligt! Vi hörs senare, och då kan jag

visa fler bilder som jag tog på Amanda :)


  



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 24 januari 2010 17:51


Innan idag tog jag ju lite bilder på sötnosen

Amanda, min systers kompis barn som hon

passar idag! :)



 

 



Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards