luucylouise

Alla inlägg under januari 2010

Av LuucyLouise - 24 januari 2010 15:34


Hejsan!


Idag har jag och Emma haft fottodag och jag har

fotograferat min uppgift som hette "Ett par jeans"

och jag blev supernöjd med mina bilder! Tyvärr

så får ni inte se dom på ett tag, men jag lägger

upp dom när vi har redovisat dom i skolan  ;)


Sen efter det så tog jag bilder på lilla Amanda

1 år som min syster passar idag, så söt liten

tjej! Hon var dock en smula jobbigare att fotta

för hon vägrade att sitta still... haha.


 

Här är en bild som jag tog på Emma för någon månad sen:

  


Pussokram

LuucyLouise 

Av LuucyLouise - 23 januari 2010 22:57



Sitter och pratar med min Ellepelle nu, hihi<3

Han har precis kommit hem från inspelningen

och det gick jättebra tydligen!


  




Pussokram

LuucyLouise 

Av LuucyLouise - 23 januari 2010 22:30


 

Från Cubus.  



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 23 januari 2010 21:02



Även barbie har skaffat sig tatueringar.


  



Jag ska sluta tjata om tatueringar nu, tror jag, hehe.

 

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 23 januari 2010 13:16


Det finns som sagt 4 ställen som jag skulle vilja ha

tatueringar på, så jag tänkte visa lite bilder på det.

Jag vill alltså INTE ha motiven som de här personerna

har, jag tycker bara om placeringen av tatueringen.


  

1. Nacken



  

2. Vid höften



  

3. Ankeln



  

4. Svanken



Längtar tills jag fyller 18!

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 23 januari 2010 12:56


Tjabba!


Igår fick jag mamma att fundera på att göra en tatuering

med mig nere på ankeln, det ni! Vi båda är stjärntecknet

lejon, och vi hittade en hel del fina små lejon, som denna:


  


Hoppas hon vill, är så sjukt sugen på en tetuering!

Jag kommer nog sluta på 4 tatueringar totalt...

kan visa vad för några sen !



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 23 januari 2010 12:38


  


Jag längtar tills jag ska göra en ny beställning från bubbleroom.se

de har så snygga grejer! Svarta klänningar med färgglada smycken

och skor, superfint enligt mig.




Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 23 januari 2010 12:33


Kikade lite på Nelly.com igår och såg en hel del snygga leggings!



Dessa hade jag gärna haft i min garderob!



Pussokram

LuucyLouise  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards