luucylouise

Alla inlägg under januari 2010

Av LuucyLouise - 23 januari 2010 12:29


Hejsan.


Idag har jag och Ellepelle 1 år och 1 månad,

visst är det galet vad tiden går fort? Vi ska

dock inte  hitta på något idag eftersom

han är i karlskrona och spelar in musik, buhu...


Älskar dig min Snutt, då nu och föralltid <3


En bild Elle ritade till mig för ett tag sen, DRAMATISK ÄNDRING haha <3 



Pussokram

LuucyLouise

...

Av LuucyLouise - 22 januari 2010 15:59



Pallar inte, orkar inte, vill inte.



Hörs imorgon.

Av LuucyLouise - 22 januari 2010 12:35


Tjabba!


Efter en riktigt onödig dag med en massa stress

så är jag äntligen hemma igen. Ska åka iväg och

dela ut lite cv, vill verkligen ha ett extrajobb!


Idag fick jag en superfin ring av Elliot <3

Det är min försenade julklapp, kommer

bild på den sen såklart, hihi.



  


Hörs mer sen!



Pussokram

LuucyLouise 

Av LuucyLouise - 21 januari 2010 21:43


Sitter och är allmänt slut, skriver mer om dagen

och lägger in bilder från igår och en massa sånt

imorgon, om jag orkar. Mamma är också trött

märker jag...


  


Mamma spelar Guitar Hero och missar en massa toner.


Mamma: MEN LOUISE!? Det fungerar ju inte? Det är något som är fel!!!

Jag: Ja... din taktkänsla...



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 21 januari 2010 13:08


Hejsan.


Sitter och har engelska nu, efter det ska jag till

väla och ikväll blir det nog träning. Hörs sen.


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 20 januari 2010 09:34


Tjo.


Har bara en lektion till sen ska jag opereras, snyft.

Jag vet.... men jag kan inte hjälpa det, haha.



Vi hörs sen..

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 19 januari 2010 21:45


Tjena!


Det var riktigt roligt att träna idag med Hanna,

på söndag kör vi igen! Nästa gång ska jag dock

inte cykla dit på en cykel utan växlar.. fy fan

haha. Skönt att inte vara en soffpotatis längre,

det blev riktigt tomt utan dans och gymmet!

Nu jäklar ska man komma i toppform, hehe.



  


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 19 januari 2010 15:25


I brist på annat så löser jag korsord, haha!

Det var ett tag sen det... kollade igenom

lite tidningar och upptäckte att det var ett

korsord i varje, så jag satte igång, haha.


 



Pussokram

LuucyLouise   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards