luucylouise

Alla inlägg under januari 2010

Av LuucyLouise - 17 januari 2010 17:19


Tjena.


Idag skulle jag egentligen tränat, men det är ju inte så speciellt kul

själv, så jag skiter i det. Får precis som i torsdags crosstraina

istället, men det fungerar bra det med. Ska se om jag kan hitta

någon som hinner och vill träna, för det hade vatt kuligt.


 

Min väska gick lite halft isönder i fredags, men nu är den lagad.

Måste säga att hängsmycket passar mig mycket bra, haha.


   

Visst är det fräsigt? Haha.



Imorgon har jag bara utvecklingssamtal och slutar vid halv 11,

hoppas min älskling hänger med mig hem då, kan behöva stöd

inför tisdag. Jag vet att jag är mesig (haha) men jag ska faktiskt

genomgå en väldigt liten men dock operation typ, och det ser jag

inte fram emot haha. Ska även ta allergiprover och kolla min

astma. Har inte kollat den på ett tag så det är dags nu :)



Aja, nu ska jag äga mamma på Guitar Hero..

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 16 januari 2010 19:24


Hejsan.


Dagen började med att jag och Ellepelle åkte till Centan

och vi hittade båda nice grejer! Jag köpte en tjocktröja,

en kjol, två tv-spel, en ny´handkontroll till mitt tv-spel

och en nyckelring, haha! Ellepelle köpte en fin fin skjorta,

naaajs :)


Skriver kanske mer sen...

 

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 15 januari 2010 23:25


Hejsan.


Har gjort ett litet kollage med svarta och vita saker,

mina favoritfärger på kläder faktiskt. Lite tråkigt

kanske haha, men sant. Enjoy :)


 


Väskan ska jag nog köpa redan på måndag,

blev helt kär i den! Tyvärr syns halsbandet

inte så bra, men det är ett halsband med

en kamera som hängsmycke, riktigt snyggt

tycker jag. Nu ska jag sova.


Pussokram

LuucyLouise 

Av LuucyLouise - 15 januari 2010 16:58


Tjena.


Slutade redan kvart över 11 idag, så hann tyvärr inte med

min buss den timmen, men det gjorde inget. Eftersom de

andra skulle ha idrott så gick dom och åt medan jag gick

och kollade i lite affärer. Jag blev jättesugen på att köpa

ett nytt tv-spel, men hittade tyvärr inget som verkade kul.

Köpte sen 4 enorma bullar på "Mormors bageri" eftersom

man var tvungen att köpa för över 20 kr om man ville

betala med kort. Aja mätt blev jag i alla fall haha...

(nej, jag åt inte alla, åt bara två). Jag har faktiskt spelat

tv-spel idag, sjukt kul! Det är ett spel från 3 år.. visst

känns det underbart när man spelar sånna spel och det

känns helt sjukt omöjligt och man måste kämpa som ett

djur för att klara av olika moment i spelet? Inte direkt, haha.


Får se vad som händer ikväll, hörs mer sen :)


  


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 15 januari 2010 08:15


Hejsan Svejsan.


Idag slutar jag vid 12, underbart! Sen blir dte fredagsmys

för hela slanten, underbart. Veckan har ändå gått snabbt,

men helgen kom precis lagom för trött är man verkligen.



Skulle förresten behöva lite fler baslinnen från Gina Tricot,

har ett svart, ett grönt och ett mörkblått. Bra att ha, right?


  



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 14 januari 2010 21:41


Hej hej.


Idag blev det ett kollage med temat brunt, men istället

för en massa blandat så blev det bara skor idag! Enjoy.



    




Pussokram

LuucyLouise 

Av LuucyLouise - 14 januari 2010 19:12


Precis som jag misstänkte så blir det ingen träning idag,

men det var jag dock väldigt förberedd på. Aja, jag ska

aldrig mer bestämma att jag ska träna med henne för

det går alltid åt skogen haha. Men jag ska ändå köra

lite träning hemma! Det blir en timme på crosstrainern.


  


Hörs om ett bra tag.


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 14 januari 2010 18:09


Tja tja.


Idag var tanken att jag och syrran skulle åka och träna lite,

men just nu ligger hon och sover, och hon vägrade att cykla

dit vilket tar 5 min. Förlåt syrran men du är väldigt lat, haha.


Så om en timme väcker jag henne, får se hur det går,

önska mig lycka till för det lär jag behöva!


  


Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards