luucylouise

Alla inlägg under januari 2010

Av LuucyLouise - 14 januari 2010 16:11


Hejsan!


Idag när jag kikade i skolkatalogen så upptäckte jag en sak.

Elliot och Morris är barndomsvänner som bor i samma lilla by,

och jag upptäckte att de var väldigt lika varandra på deras

skolfotton. Bilderna är från 1:an i gymnasiet. Vad tycker ni?


Bedöm själva:


                      Elliot 2008 1C                                         Morris 2009 1C

 


 

Håret, den grå koftan, den svarta t-shirten...



Pussokram

LuucyLouise             

Av LuucyLouise - 13 januari 2010 19:39


Hejsan.


Idag var det Agardh Open vilket är en volleyboll-turnering

på min skola. Ska inte skriva mer om detta, jag ska

istället låta bilderna tala för sig själva!


 

Volleyboll!


    

Yoyo och jag :)


   

Hulkarna!


    

Bonden Max och jag


  

Pose!


  

Lite bönder och laget med regnbågens färger


   

Puss <3


   

Yey!


   

Min samhälls/historia lärare, medieproduktionslärare och mattelärare.. HAHA


   

Grattis till hulkarna som vann turneringen!



Pussokram

LuucyLouise  


Av LuucyLouise - 12 januari 2010 20:56


Hejsan!


Här kommer ett litet kollage som jag gjort, och denna

gången med bara vita saker. Det är galet fint med

vitt på sommaren om man är brun, skitläckert!


  


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 12 januari 2010 19:17

  

HAHAHAHAHAHAH var bara tvungen liksom.



Sitter här och ler för mig själv, jag har kommit

på en underbar sak, hehe. Längtar tills helgen!



Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 12 januari 2010 13:29


Hejsan.


Sitter och har samhäll nu, vi ska kolla på någon film.

Hörs mer när jag kommer hem, vilket idag blir ganska sent.



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 11 januari 2010 16:58



Idag har jag ingen inspiration alls till att blogga, så jag gör en

sån här grej och så skriver jag mer imorgon. Hejdå.



Skriv det första du tänker på när du hör ordet...


Grön: Gräsmatta
Sockervadd: Cirkus
USA: Stort
Picasso: Tavlor
Krulligt: Hår
Frukt: Apelsin
Pyssel: Jul
Skräckfilm: Blä
Kusin: Uffe
Paris Hilton: Blond
Dricka : Törstig
Jesus: Kors
Doft: Parfym
Julen: mysig
Vass: kant
Varmt: bastu
Medeltiden: jobbigt
Pizza: gott
Döden: sorg

Blod: äckligt
Gott: glass
Bröllop: brudklänning
Mardröm: obehagligt
Djurpark: apor
Härligt: sommar
Vinter: kallt
Läskigt: småkryp

 

 

Pussokram

LuucyLouise







Av LuucyLouise - 11 januari 2010 11:08


Då var det måndag igen, lovet sär slut och jag är inte alls

sugen på att redan börja igen. Men vad har man för val...


Hörs sen, har engelska nu och sen fotto.

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 10 januari 2010 15:54


Ett litet kollage med rosa grejer, enjoy :)


  





Pussokram

LuucyLouise 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards