luucylouise

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av LuucyLouise - 10 februari 2010 18:38


LuucyLouise Gillar...

 


Sportlov! Bara en och en halv vecka kvar till det

efterlängtade lovet. Sommarlovet klår ju dock

detta lovet med hästlängder, men trots det

kalla vintervädret så tackar man aldrg nej till

ett lov...

 

  

 

LuucyLouise Ogillar...

 

Mittbenan. Det är väldigt få personer som kan få en

mittbena att se vettig ut och så att det inte blir

"gardin" varianten. Ingen frisyr jag skulle satsa på!

 

(Någon som dock klär skitbra i mittbenan är

Jennifer Aniston, men hon är nog den enda)

  

Av LuucyLouise - 10 februari 2010 11:38


Tjena .


Idag är det onsdag vilket betyder att det

snart är helg, och det gillar vi! Alla <3

dag på söndag, lääängtar <3 Jag och min

Snutt vet inte vad vi ska göra än, men

det blir något mys, det vet jag, hihi.


  

Jag köpte dessa skorna innan jul, och jag tycker om

dom supermycket, men vet ni vad? Jag har tappat

bort dom i Lund... så jävla störigt! Aja, får köpa

ett par nya.. det kanske var meningen? Hehe.


Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards