luucylouise

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av LuucyLouise - 11 februari 2010 22:09


LuucyLouise Gillar...


Friskis & Svettis! Japp, nu är det säkert många 

som tänker: men det är ju inte alls jobbigt och

det är bara gamla tanter som går på det, men 

nej minsann! Så är det inte. Jag tycker att det 

är kul träning, till musik, och man tränar allt

från kondition till styrka. Tummen upp!


  


LuucyLouise Ogillar...


Vintern. Nu har i alla fall jag fått nog utav

kyla och snö! Man får klä på sig lager efter 

lager för att inte frysa, och man är blek(are)

och trött. Nej, ge mig vår, nu nu nu nu !


  

Av LuucyLouise - 11 februari 2010 18:57


 

Tjabba.


Ska snart åka iväg till träningen, har aldrig tränat

detta passet innan, så det ska bli spännande att

träna idag! Jag lyckades klämma in någon form av

träna 3 gånger i samma mening... den ni haha.



Jag har för övrigt precis bokat Farsan som jag

och min älskling ska se på bio på söndag <3

Jag är så jäkla glad att du är min, du är

perfekt och jag älskar dig sjukt mycket.

 

  





Nej nu ska jag byta om...

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 11 februari 2010 11:29


Tja, måste säga att Elle

gästbloggar jättefint, haha. 


Sitter och är sugen på att köpa lite fler armband 

och de här från H&M tycker jag är superfina :)


  

Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 11 februari 2010 11:04


Cha chaaaaaaaaaaaaaa...


Här sitter Elliot och gästbloggar

under mattelektionen. x^2=81?!?!?!??!?!?!


Gud vad seriös jag är, hejdå!


 





Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards