luucylouise

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av LuucyLouise - 15 februari 2010 20:40


LuucyLouise Gillar...


Smala bruna skärp! Flätade skärp är skitsnyggt,

framför allt på sommaren till vita somriga toppar, 

underbart! Ska själv skaffa mig ett sådant skärp, 

ett måste sen till sommaren tycker jag. 




LuucyLouise Ogillar...


Plugg. Att sitta uppe hela nätterna med skolarbete som 

man skjutit upp till dagen innan är inget kul precis. 

Det känns extra ruttet att sitta och plugga en måndag,

för då är det långt kvar till helgen, bläh. Aja, det är

väll bara att bita ihop I guess. SNART LOV! 


  



Av LuucyLouise - 15 februari 2010 10:31


Tjena!


Idag hade vi sovmorgon, men det visste vi inte

om, så jag och Elle åkte hit alldeles för tidigt i onödan. 

Men men, det blev en mysig fika, lite pluggande och 

nu har vi bara två lektioner kvar, nice. 


Jag hoppas att denna veckan kommer gå fort, 

för sen är det SPORTLOV! Wihu. Nu ska jag 

plugga vidare...



  




Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards