luucylouise

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av LuucyLouise - 18 februari 2010 23:26


LuucyLouise Gillar...


Att jag är ledig imorgon! Att vara ledig på en fredag 

är sjukt underbart, och det blir inte sämre precis 

av att det är lov sen, HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY!


   

YEAH!





LuucyLouise Ogillar...


Att vänta. Det värsta jag vet är att vänta... det 

spelar ingen roll om det är i 5 minuter eller i en 

vecka, jag HATAR att vänta på att roliga saker 

ska hända. Typ: "Ohh på söndag ska jag..." 

Impulsiv som jag är så ska allt hända direkt, 

får väll försöka lära mig att ta det lugnt ibland, haha. 


  

Tittar på klockan... 


Sitter och är rastlös, tittar därför på klockan igen. 


  

Fortfarande 11?!?! Fan... 


Av LuucyLouise - 18 februari 2010 19:54


Tjo!


Sitter och gör klart min framsida till min hemsida, 

men den blir inte riktigt som jag tänkt mig, och 

jag vet inte vad som fattas, störigt. 


Imorgon är det fredag och sen är det lov, YEEEEEEEEEEEEEEEEY!

Ungefär så känner jag , typ. 


Sitter för övrigt här ett födelsemärke fattigare,

men 4 stygn och ett plåster rikare. 

  



Pussokram 

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 18 februari 2010 12:40


Tjabba Tjena. 


Dagen började med att jag opererades... japp japp. 

Klockan 10 över 9 satte det igång och vi var klara

vid 20 i 10. Det som är riktigt störigt är att jag inte

får träna på 10 dagar... riktigt bull.



Nu ska vi ha engelska, see ya latooor. 


Pussokram 

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards