luucylouise

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av LuucyLouise - 21 februari 2010 23:06


Orkar inte blogga mer idag, 

denna dagen har vatt allmänt

slö och opepp. Aja, sånna 

dagar har man ibland. 



Hörs mer någon annan gång! Typ imorgon...


Helt random bild på mitt armband.. haha. 



Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 21 februari 2010 13:43

  


Gina Tricot. 



Av LuucyLouise - 21 februari 2010 13:02


Hejsan Hoppsan!


Ellepelle har precis åkt hem, så nu tänkte jag 

passa på att blogga lite. Igår lagade jag och 

Elle panerade kotletter med ost och skinkfyllning, 

mums! Till det hade vi pommes och det blev

faktiskt ganska gott! Jag och laga mat är 

ingen bra kombination, men med Elles hjälp

så blev det helt okej, haha. 


Något som jag älskar är Elles syltkakor, GALET GODA! Vi brukar

fylla dom med blåbär (som på bilden)  hallon, choklad eller sylt.  


Kan skriva receptet sen, de är skitlätta att göra, och som sagt galet goda. 



  

HAHAHAHAHAHAHA såhär fina blir alltid bilderna på oss... 



Pussokram 

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards