luucylouise

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av LuucyLouise - 27 februari 2010 15:20


Ikväll blir det melodifestivalen med min pojke, 

ska faktiskt bli kul även om jag inte är supersugen

på det nu. Så håll utkik efter en blondie och en 

brunhårig påg i publiken, höhö. 


  


Nu ska jag vara seriös och lösa korsord... Det ni!

Av LuucyLouise - 27 februari 2010 14:54


Såg precis den här kavajen, och jag gillar att den 

är lite längre, så det får kanske bli den här istället!

Dock INTE i rosa utan i SVART, såklart . 


  

Denna eller den andra... eller båda? 

Av LuucyLouise - 27 februari 2010 14:15


  


Jag gillar det faktiskt, haha! Det får bli mitt

nästa köp. JAG VILL HA VÅR NU! 

Av LuucyLouise - 27 februari 2010 13:25


Nu har kläderna som jag, mamma och syrran beställt 

kommit! JIPPIE! Pappa ska snart åka ner och hämta

dom, så kan ni kanske få se lite bilder på de sen :)



Förresten, jag testade en kavaj idag och jag vet

inte alls om det var snyggt på mig, men tyvärr så 

hittar jag inte kamerasladden så ni får inte se 

bilderna än. Aja . 



Pussokram 
LuucyLouise 

Av LuucyLouise - 27 februari 2010 13:06

  



aftonbladet.se kan man läsa att en tsunami hotar 

att drabba 53 länder vid stilla havet. De misstänker att

det kommer uppstå en tsunami efter en kraftig

jordbävning som var i Chile, och i så fall slår den

till i eftermiddag. 



Jag hatar sånt här, hoppas de hinner utrymma

alla områden som är i riskzonen i tid!!






Av LuucyLouise - 27 februari 2010 12:59


Visst låter det gott? 


Jag ska testa att göra en sådan så fort vi köpt en 

ny mixer, vilket jag hoppas är snart! Verkar ju galet gott. 


Recept: Hallon- och Kokossmoothi


0.5 dl banan
1 dl mild yoghurt
0.5 dl kokosmjölk eller kokoskräm
1 dl frysta hallon
1 tsk kokosflingor


1. Mixa bananen med yoghurt, kokosmjölk och hallon.

2. Häll upp smoothien på glas och strö över lite kokosflingor



Pussokram 

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 27 februari 2010 12:34


Idag gick jag upp kvart över 8, en lördag... det sög. 

Men nu är mina ögon kollade och jag ser bra för att 

se dåligt eller något. Jag fick åka iväg en timme 

tidigare eftersom jag bor ute i ingenstans och 

bussarna bara går varannan timme, men jag fick 

mig en glad överraskning! Himlen var blå, solen 

sken, fåglarna kvittrade och snön smälte, HAPPY!

Dock en timme senare så fylldes hela himlen med 

moln och allt hopp om våren försvann. 


Jag tror att detta inlägget blir så deppigt för imorgon 

är sista dagen på lovet, och lovet har gått på tog för 

fort! Inte alls pepp på att börja igen, men men. 


Vårkänslor <3


Av LuucyLouise - 27 februari 2010 10:15


Nu ligger väll de flesta av er och sover, 

men jag ska iväg till optikern och kolla

mina ögon! Jag har ju linser, för er som 

inte visste det. Så vi hörs mer sen :)


  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards