luucylouise

Alla inlägg under februari 2010

Av LuucyLouise - 7 februari 2010 18:30


Hejsan!


Idag kom Emma, Julia, Sofie och Louise hit

och vi genomförde en av mina knasiga

fotoidéer, men det blev riktigt bra!


Bilder från dagen kommer inte förrän om

ett bra tag, men den som väntar på något

gott väntar aldrig för länge, right?


Nu har jag galet mycket plugg som jag

försökt undvika hela dagen, men nu

får jag ta tag i det, tyvärr.


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 6 februari 2010 21:12


Det är ju en till som ska till globen,

och vi tror att det blir antingen

Fröken readhead (Linda) eller Ola

som tar den sista platsen.


Det blev:

  

- Inte så otippat som sagt.



Till andra chansen gick:

Pain of Salvation (NEEEEEJ FÖR HELVETE!?)

Jessica Andersson (helt okej)



Hur fan kunde Linda åka ut? Hon var den enda

som var bra ju, aja... haha!


Det var allt från mig och Mattias


Pussokram

Mattias och LuucyLouise

Av LuucyLouise - 6 februari 2010 21:05


Nu ska resultatet avslöjas, ska bli spännande

att se om jag och Mattias hade rätt, för det

brukar vara så att de man gillar absolut inte

går vidare haha.


Första som går vidare:

  


- OJ!! VA? NEJ!


Andra:

  


- YES!


Tredje:

  


- Neeej, inte han!


Fjärde:

  


- Helt okej!


Sista:

  


- Inte alls otippat


Direkt till Globen:

  

- NEEEJ, du skojar???


Av LuucyLouise - 6 februari 2010 20:56


Ja, det blev inte så många höga poäng utdelade

idag inte. Vi tror att fröken readhead (Linda) och

Ola kommer att gå vidare. Innan idag gick Olas

kör från körslaget på Lunds gator och sjöng och

ville att folk skulle rösta på Ola, snart får vi se

om det lönade sig! Vi tror även att Jessica och

Anders kan gå vidare...



  

Av LuucyLouise - 6 februari 2010 20:51


Salem Al Fakir ska ut sist,

spontant känner vi att han

känns lite mesig faktiskt.


  


* Första intrycket = Han var visst mesig...

 

* Hans feminina röst, piaonospeladet och det

hysteriska leendet hjälper inte till precis.

 

* Låten hade passat i en Disney-film för barn

 

* Hans kläder är okej, men hans frisyr var inte den snyggaste...

 

* Betyget på detta blir 2/10

 

 

Av LuucyLouise - 6 februari 2010 20:46


Nu kommer Frispråkarn,

vi känner att melodifestivalen

inte är rätt ställe för honom?

Vi får väll se...

  


* Första intrycket = Han passar inte in där, men

han var helt okej tycker vi båda två!

 

* Sjunger han en kontaktannons? "Jag är Singel, jag är singel..." ?

HAHAHAAH, ett annorlunda sätt att försöka få tjejer på...

 

* Hans dansare är inte dom bästa...

 

* Betyg = Eftersom den trots allt var svängig så får han 3/10



Av LuucyLouise - 6 februari 2010 20:40


Nu ska Jessica ge allt hon har,

spontant så känner vi att detta

kan bli bra! Vi hoppas att hon

har en bra låt som fastnar.


  


* Första intrycket = OJ! oväntad look! Förra året hade

hon kort kort och hennes blonda hår var utsläppt.

 

* En ballad var också oväntat. Vi tippade på en

fartfylld låt med mycket dans på scen.

 

* Tråkigt framträdande!

 

* Betyget blir bara 3/10

Av LuucyLouise - 6 februari 2010 20:35


Nu är de dags för Anders,

ska bli spännande att se

om han är bättre!

Spontant så tänker vi

opera och att han inte

hör hemma här... vi får

väll se om vi har fel!


 


* Första intrycket =  Han hör inte hemma där!

 

* Låten hör hemma i en kärleksfilm tycker vi, en spännande

krigsfilm där killen slåss för sin tjej eller något liknande.

 

* Hans röst får i alla fall klart godkänt!

 

* Betyget blir 4/10

 


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards