luucylouise

Alla inlägg under februari 2010

Av LuucyLouise - 6 februari 2010 20:30


Upp till bevis för Pain of Salvation!

 

  

 

* Intressant, man väntar på att låten ska "explodera"...

 

* ...vilket den inte gör ?

 

* Nu tappade vi intresset. Vi upptäckte också att han har tjejörhängen.

 

* Detta kändes allmänt random, inget vi gillade i alla fall.

 

* Betyg = 1/10

Av LuucyLouise - 6 februari 2010 20:25


Nu är det dags för

Linda, ska se vad

hon får för betyg!


  


* Första intrycket = Äntligen händer det nått!

 

* Bäst outfit än så länge.

 

* Svängig låt som fastnar, annorlunda och spännande.

 

* Det är lite Shakira / Brick and Lace över henne.

* Betyg = 7/10 !

Av LuucyLouise - 6 februari 2010 20:20


Nu ska jag och Mattias

bedöma bidrag nummer 2.

Nu är det dags för Jenny

  



* Första intrycket = HEMSK KLÄDSEL!!

 

* Hon är brunare i ansiktet än på benen...

 

* Tråkigt framträdande

 

* Vi blev snabbt enade om betyget 1/10

Av LuucyLouise - 6 februari 2010 20:15


Nu sitter jag och Mattias och ska

sätta betyg på alla bidrag,

först ut är Ola.

 

  


* Hemsk frisyr var vårt första inryck

 

* Tomt på scenen, hade vatt bättre med

bakgrundsdansare.

 

* Han har skinnbrallor!? HAHA

 

* Enformig låt som får 4/10!

 


Av LuucyLouise - 6 februari 2010 14:30


Jag trodde att jag hade ca 4000 bilder på datorn,

så min och pappas plan var att bränna ner det på

DVD-skivor och sen lägga in det igen när vi

formaterat min dator... men det visade sig att

jag hade närmare 10.000 bilder som var på hela

64 GB! Så en DVD-skivas 5GB räcker inte alls.

Så nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra av alla bilder...


Dagens I-landsproblem typ, haha.

 

Sen kom vi på en sak till, jag har över

8000 bilder på pappas dator som jag

vill ha över till min dator, det kommer

typ aldrig gå... detta som skulle gå

så enkelt, aja haha.


------------------------------------------------

  

------------------------------------------------



Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 6 februari 2010 13:52


Tjabba Tjena :)


Nu ska jag fixa min dator (okej pappa ska fixa... hehe)

eftersom den har börjat bli helt galet seg och hänger sig

hela tiden. Så msn och allt sånt måste installeras om

sen, lagom kul. Men men :) Så vi lär inte höras på ett

tag, om jag inte snor pappas data.. hehe.




Hittade denna bilden som är tagen

för exakt ett år sedan idag!

  



Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 5 februari 2010 17:51



Hejsan!


Jag vet att jag har vatt riktigt seg med updateringen,

men jag har helt enkelt inte hunnit. Har precis gjort

klart en hemsida som har tatt en massa tid, men nu

är den som sagt färdig!


Min snutt är för övrigt här, otroligt mysigt <3

 

  

www.louisesmycken.mono.net

 

 

Pussomkram

LuucyLouise





Av LuucyLouise - 2 februari 2010 13:00


Ett klipp till där jag och Emma sjunger :)




Pussokram 

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards