luucylouise

Alla inlägg under februari 2010

Av LuucyLouise - 27 februari 2010 10:15


Nu ligger väll de flesta av er och sover, 

men jag ska iväg till optikern och kolla

mina ögon! Jag har ju linser, för er som 

inte visste det. Så vi hörs mer sen :)


  

Av LuucyLouise - 26 februari 2010 20:48


Nelly.com har fått in en del skor med

leopardmönster, vad tycker du? Hot or Not ? 


  


Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 26 februari 2010 14:17


Har ni sett mascaran från Isadora som går på 

reklam nu? Den har en inbyggd motor som gör 

att den vibrerar i 3 olika hastigheter. 


Är det bara jag som är skeptisk till detta? 

Hur ska man kunna sätta på mascaran snyggt

om borsten flyger fram och tillbaka? 


Fast jag erkänner att jag väldigt gärna skulle

vilja prova den, det kanske är en genialisk idé...

fast det tvivlar jag på. Än så länge, hehe. 



Har du provat den?  Var den bra?


Av LuucyLouise - 26 februari 2010 13:13


Pussokram

LuucyLouise 

Av LuucyLouise - 26 februari 2010 11:40


Tycker du bäst om att duscha eller ta ett bad? 


Jag personligen hatar att bada! Jag blir raslös, 

vattnet blir kallt, det är omständigt och tar hela

dagen. Typ. Därför föredrar jag lätt att hoppa 

in i duschen, det går snabbt och vattnet är 

varmt HELA tiden. På tal om att duscha så 

ska jag springa och göra det nu! Hörs sen. 



  

Sen är det ju inte alls samma sak att sjunga i 

badkarat som det är att sjunga i duschen!   


Av LuucyLouise - 26 februari 2010 10:57


Jag funderar på att göra en ny bloggdesign, 

för nu har jag haft denna ett tag. Aja vi 

får se hur jag gör. 


Imorgon har jag möjlighet att gå och se 

melodifestivalen i Malmö live, men jag 

vet inte om jag vill åka dit. Jag har

ju en dag på mig att fundera så :)


Mycket att fundera på med andra ord, hehe.



   


Av LuucyLouise - 26 februari 2010 09:15

  

Hittade denna coola klänning på H&M igår, och jag hoppas att den 

snart blir min. Perfekt till sommaren, eller vad säger ni? 


Av LuucyLouise - 25 februari 2010 20:40


Detta är mina favoriter bland Thomas Sabo - klockorna


  

Vitt + Silver + Bling = <3


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards