luucylouise

Alla inlägg under februari 2010

Av LuucyLouise - 25 februari 2010 20:13


Kolla vilken snygging syrran fick av hennes pojkvän 

idag! Det är en för tidig 20 års present, och hon 

blev såklart väldigt glad!  


  

Jag vill också ha en klocka, jag har dock 

problemet att min handled är för liten så

det enda som passar är barnklockor, och 

det vägrar jag att ha på mig, haha. 



Jag ska nog trots det köpa mig en

Thomas Sabo klocka till sommaren,

kan visa mina favoriter från hans

kollektion sen, mums säger jag bara. . . 

Av LuucyLouise - 25 februari 2010 15:08




Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 25 februari 2010 14:22


Sitter även idag i min älskade mjukisdress, 

måste köpa fler sånna, finns verkligen

inget bättre! Bara för det så slänger jag 

in en bild på mig i min mjukisdress som

jag skrattat åt hela morgonen, haha!


  

HAHAHAHAAHAHHAHA, så.. nä vänta.. HAHAHAH!!!






Jag funderar på att sy om tråkiga kläder...

eller skapa något helt nytt, hmm. Får se

vad vi har för tyg och sådant, får passa på 

när man får sånna här impulser! 


Hörs sen!



Av LuucyLouise - 25 februari 2010 13:03


Hejsan!


Igår var en bloggfri dag för min del, 

vilket passade bra eftersom Elliot 

var här och vi firade vår månadsdag! 


Hörs mer sen...


  

(Detta var den allra första bilden som jag och Elle tog på oss, haha!)



Pussokram

LuucyLouise 

Av LuucyLouise - 23 februari 2010 20:59



När jag kom hem hade jag inte tappat shoppingsuget

så jag passade på att beställa hem lite kläder också!

Börjar få tillbaka mitt galna shoppingsug som jag 

hade för ett tag sedan, då jag lätt spenderade två 

till tre dagar i veckan åt shopping. 


  

Jag en vanlig dag ute på shopping... haha!

Av LuucyLouise - 23 februari 2010 18:31


Jag är med och tävlar om Fokis Outfit

som kommer från www.kii.se    





Jag kommer antagligen inte vinna, eftersom jag ALDRIG 

vinner när det gäller sånt här, haha. Jag har bara vunnit 

en gång och då var jag 7 år och vann en Bamsebok. Det 

var tider det minsann. Jag sprang runt i hela huset och 

nöp mig i armen för jag trodde inte att det var sant, haha. 


  

Haha!


Pussokram 

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 23 februari 2010 18:12


Tjabba!


Tillbaka från en kul shopping med 

Jacob, och vi båda hittade nice 

grejer! Dock gjorde jag ett 

riktigt superduperfynd om jag 

får säga det själv. 


Igår tittade jag lite på bubbleroom.se 

och hittade en kjol från VILA för

299:- som jag gillade, men kände att 

den inte var värd dom pengarna. Men 

idag när jag och Jacob går in på VILA 

så hänger den där för 49:- för att 

butiken ska upphöra! Gissa om jag 

blev glad!? Den blir perfekt till sommaren!


  

Mitt fynd  *HAPPY*



Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 23 februari 2010 11:02


Sitter här i min mjukisdress (ett måste för alla bloggare, hehe) 

och är färdigsminkad och så. Om en halvtimme ska jag hoppa

på bussen, så jag ska byta om nu, hörs sen!


  

Jag fastnar inte idag, så denna får duga, hehe. 

Och NEJ, jag är inte så blek.. jag har ett fönster 

framför mig. Om jag hade vatt det hade jag 

rusat till närmaste solarium, okej inte riktigt men 

nästan ...höhö. 



Kameran hänger med så bilder

kommer sen :)


Pussokram 

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards