luucylouise

Alla inlägg under februari 2010

Av LuucyLouise - 17 februari 2010 21:55


LuucyLouise: Mina ben är så torra så att dom kliar... 

Ellepelle: Vi ska smörja handkräm på dom sen...

LuucyLouise: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!



Elliot fattar inte det roliga, inte jag heller HAHA, 

så går, det när man är trött och har sovit för

lite, hehe. Godnatt.



Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 17 februari 2010 21:16


LuucyLouise Gillar...


Uppladdningsbar handvärmare! Jag fryser alltid om 

mina fingrar, och mina naglar brukar till och med bli

blå... inte trevligt. Så plötsligt såg jag den här smarta

grejen från coolstuff.se nämligen en liten handvärmare

som man laddar via ett USB, och som sedan värmer 

ens händer i upp till 2,5 timmar! Gissa om jag vill ha


  


LuucyLouise Ogillar...


Kluddet med mitt födelsemärke. Kommer ni ihåg att 

jag berättade att jag skulle ta bort ett födelsemärke 

men så sket det sig, två gånger? Första gången så 

kommer det in ett litet barn akut som har spräckt 

hakan så de får sy han istället, och andra gången så 

var rummet jag skulle opereras i dubbelbokat...

men imorgon är det dags igen, får se om vi har mer

flyt då. 


  


Av LuucyLouise - 17 februari 2010 21:00


Tjolahopp.


Sitter och designar ett inbjudningskort till syrrans 

20 års firande, och det är svårare än jag trodde, 

haha. Aja, med lite fix och trix så löser sig allt, 

förr eller senare. 


  

Bara för att denna bilden är ruskigt tjusig... hehe. 


Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 17 februari 2010 09:26


Tja.


Sitter och har historia nu, och vi 

tittar på någon film om 1800-talet...


Idag skulle jag egentligen shoppat

med Jacob, men han kunde inte så

jag tar med mig Ellepelle, hihi.

Vi hörs om ett tag :)


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 16 februari 2010 21:55


LuucyLouise Gillar...


Träning! Jag älskar känslan i kroppen när man tränar, 

man känner sig duktig och hälsosam samtidigt som

man har roligt, perfekt! Efteråt känner man sig ännu 

duktigare, och kroppen känns härligt slut.

Träningsverken dagen efter är dock inte lika nice,

men men den får man leva med, hehe. 


  


LuucyLouise Ogillar...



Kullersten! Ful, bucklig och farlig (hahaha). Nej men 

seriöst, man kan inte ha på sig några skor med minsta

lilla klack för då kan man inte gå vettigt, och den 

är faktiskt ful. Charmig? Nej, asfalt ska det vara!


  

Av LuucyLouise - 16 februari 2010 19:13


Hejsan! 


Har precis tryckt i mig en äcklig semla (jag hatar grädde 

och tål inte mandelmassa, så ni förstår hur meningslöst 

det var) men jag tog såklart utan mandelmassa, haha. 


Varför införde man inte något godare som "kladdkaka-dagen"

eller "muffinsdagen" eller något annat smarrigt? Man borde

införa en "Ben&Jerrys-dag" , det hade verkligen inte vatt fel. 


  



Klockan 8 börjar min träning, så jag ska snart gå 

och byta om och fixa till mig. Vi får se hur bra det 

kommer gå med knät, haha. Tur att det är det 

enkla passet idag, annars hade det gått illa. 


  

Av LuucyLouise - 16 februari 2010 17:18


Såhär kan det gå med ens knä om man inte ser sig

för och har för bråttom på kullerstenen... HAHA fail. 


  



Av LuucyLouise - 15 februari 2010 20:40


LuucyLouise Gillar...


Smala bruna skärp! Flätade skärp är skitsnyggt,

framför allt på sommaren till vita somriga toppar, 

underbart! Ska själv skaffa mig ett sådant skärp, 

ett måste sen till sommaren tycker jag. 




LuucyLouise Ogillar...


Plugg. Att sitta uppe hela nätterna med skolarbete som 

man skjutit upp till dagen innan är inget kul precis. 

Det känns extra ruttet att sitta och plugga en måndag,

för då är det långt kvar till helgen, bläh. Aja, det är

väll bara att bita ihop I guess. SNART LOV! 


  



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards