luucylouise

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av LuucyLouise - 4 mars 2010 18:56

  


Ska iväg och träna strax, gött!



Så vi hörs senare.... puss!

Av LuucyLouise - 4 mars 2010 17:49


Jag tror att jag är en smula besatt av skor, faktiskt. 

Kolla bara på dessa, hur coola är inte dom?! Tänk er

till en helt svart outfit, snacka om att de piffar upp. 


  


Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 4 mars 2010 16:21


Igår satt jag och tittade runt på lite olika skor, 

och det var något med dessa som jag fastnade 

för. Dock så är dom inte superfina på bild, men 

jag misstänkte att det är sånna skor som är

mycket snyggare i verkligheten. Så idag gick 

jag och kollade på dom, och det var verkligen 

kärlek vid första ögonkastet! Dock trodde jag 

att klacken skulle vara ca 7-8 cm hög, men 

den var 11, hjälp. Men men det ska nog gå   


  


När jag tittade på dom så hade jag både tur och otur. 

Det fanns bara ett par kvar och det var i min storlek, 

hur stor är chansen när alla har 39 typ? Men i alla 

fall, så kunde vi inte hitta den andra skon, inte de

som jobbade där heller. Så de har lagt undan min sko 

och ska ringa när de hittar den andra, hoppas att 

dom gör det tills imorgon! 



Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 4 mars 2010 16:15


Tjena!


Redan torsdag, galet. Imorgon är det fredag och jag 

slutar vid 10, sug på den va, hehe. Idag blir det för

övrigt träning, riktigt nice! Lite plugg också, inte 

lika nice, men sånt man får ta ju. 


  

Söta va? Jag tycker att rosettdiadem är skitfint, och jag 

ska lätt köpa det rosa och det blå, skitläckra! 



Pussokram 

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards