luucylouise

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av LuucyLouise - 5 mars 2010 20:34

  


             B E A U T I F U L : ) 

Av LuucyLouise - 5 mars 2010 20:11


  

Topshop har en hel del söta klänningar som jag gärna

skulle vilja ha i min garderob! Nu vill jag ha mer sol

och mer värme så att alla sommarkläder kan komma

fram, eller vad säger ni? 



Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 5 mars 2010 17:35


Elliot: Starta youtube! Jag ska visa dig en sak...

Louise: Nää, jag orkar inte...

Elliot: Asså det är inget roligt jag ska visa!!

Louise: HAHAHAH jo men nu blir jag ju ännu mer sugen på att se det..



Om man är för trött för att öppna youtube, 

så vi vill man ju säkert bli uttråkad på köpet...


Ibland är du bara för knas.

Av LuucyLouise - 5 mars 2010 15:56


Jag har bestämt mig för att jag vill ha tillbaka

min naturliga hårfärg, naturligt blont, vilket

betyder att jag kommer få en ful utväxt

Jag funderar därför på att byta frisyr ett tag

eftersom mitt hår växer som ogräs...

Jag funderar alltså på att klippa mitt hår 

kort kort kort, men jag tycker inte att det är

snyggt egentligen men jag slipper utväxten. 



Mitt hår nu: 


  

Fakeblont, typ ner till axlarna, uppklippt, 

kortare i nacken, lång sne lugg...



Hur jag kanske klipper mig för att slippa utväxt: 


 

På Victoria är detta galet snyggt, men frågan är hur tusan 

detta kommer se ut på mig... jag får lite rysningar av tanken 

på att klippa av mig så mycket hår, hjälp. 



Vad tycker ni? Ska jag ha kvar min gamla frisyr och ha en hemsk 

utväxt ett tag, eller ska jag klippa det såhär och sen låta det 

växa ut till den andra frisyren igen? Vad hade du gjort?

Av LuucyLouise - 5 mars 2010 14:26


Jag är så glad! Jag kommer vara ledig varenda fredag 

fram till sommarlovet! Gött eller vad? Bara 4 skoldagar 

i veckan, bättre än perfekt, hihi! 


Nu ska jag läsa klart min tidning, hörs mer sen!



Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 5 mars 2010 09:08


Hejsan!


Nu är det fredag, vilket är underbart. Slutar 10 idag, men ska

shoppa lite innan jag åker hem så jag åker inte förrän vid 11. 

Ska hitta ett par skor, kanske blir det dom jag kikade på igår, 

vi får se helt enkelt.   


  

Supersnygg tröja från Bik Bok, perfekt till sommaren 

till ett par jeansshorts. Nu är ju äntligen våren påväg

och solen lyser så då får man mer inspiration till 

vårkläder. Me like. 



Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards