luucylouise

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av LuucyLouise - 11 mars 2010 23:36


Har spenderat kvällen med att spela in musik med pappa, 

och nu är jag galet hes och har mycket ont i halsen. Jag

har ju redan ont i halsen sen innan, och detta hjälpte

inte precis. Men kul var det, det är bara lite som ska 

fixas till, sen jävlar! Jag vet inte riktigt än vad vi ska

göra av det, men det är ju väldigt kul att ha, vi har ca

50 andra inspelningar sen innan och det är riktigt kul

att lyssna igenom de gamla klippen ibland, haha. 


Trots att jag är ledig imorgon (ledig ledig LEDIG, förlåt 

var bara tvungen, hihi) så borde jag sova nu, för redan 

9 ska jag vara klar imorgon och ready to go. Jag har en

lång lista på saker som ska köpas så jag lär behöva 

sova om jag ska orka med det imorgon.


Godnatt people. See ya all lator. höhö.


  

Av LuucyLouise - 11 mars 2010 21:36


Nu var programmet slut, synd att man bara såg och hörde

hälften eftersom det hackade så mycket. Kul grej det här

med att testa yrken, men jag tror inte att jag kommer 

se nästa avsnitt. Vad tyckte du om Bella & Tyra show?



Imorgon ska jag iväg till Helsingborg och shoppa, 

och då ska jag köpa den här jackan tänkte jag: 

Snygg eller vad? A M A Z I N G < 3 

Av LuucyLouise - 11 mars 2010 20:51


Är det någon mer än jag som ska se deras show klockan 9? 

Jag har inget bättre för mig, och det kan vara kul att se 

i alla fall ett avsnitt. Kenza är ju gäst ikväll, har ingen aning

om vad deras show annars har att bjuda på men det 

återstår väll att se.


  

Av LuucyLouise - 11 mars 2010 18:58


Ska snart fixa till mig inför träningen, 

är riktigt taggad, trots att jag har ont

i halsen, men jag tror att det beror 

på att jag sjungit för mycket, höhö. 


Idag blir det nog att träna själv, men på söndag 

om Hanna är frisk och kry så kör vi på som vanligt,

haha. Man behöver verkligen vara frisk till det 

passet, för det är inte som en dans på rosor

precis, i så fall med en hel del taggar, haha. 


  


Av LuucyLouise - 11 mars 2010 17:38

  

Vad tycker du? Jag tycker lätt orginalen (som jag inte hittade

något exakt pris på, men detta stod på flera ställen) men 

för 59:- får man ändå ett par helt okej solglasögon. 


Av LuucyLouise - 11 mars 2010 15:41


Jag tycker att det är tråkigt med vanliga "dagens outfit" bilder

så jag slängde ihop lite annorlunda bilder. Eftersom man knappt

ser vad jag har på mig (höhö) så är nog vanliga bilder en smula

bättre, men nu ska vi inte bara så petiga. 


  


  


  


Det är ju tanken som räknas, eller hur?   

Av LuucyLouise - 11 mars 2010 08:55


Tjenixen. 


Fick precis reda på att jag slutar 12 idag, vilket inte alls

är fel. Ska köpa mina skor idag som jag glömde igår, 

får försöka komma ihåg det, haha. Nej nu ska vi ha 

en debatt om politiska ideologier, den ni. 


Hörs sen!


  

Mina skor <3

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards